ВСП "Рівненський технічний фаховий коледж НУВГП" є структурним підрозділом Національного університету водного господарства та природокористування.
Освітню діяльність Технічний коледж НУВГП розпочав 1 вересня 2000 року, відкривши двері учням та студентам, які прагнули опановувати обраний фах.
Впродовж існування коледжу було підготовлено близько 7000 кваліфікованих робітників з таких професій: «Слюсар з КВПіА»; «Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин»; «Апаратник, лаборант хімічного аналізу, слюсар-ремонтник»; «Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж»; «Електромонтажник силових мереж і електроустаткування»; «Монтажник санітарно-технічних та вентиляційних систем»; «Електрозварник»; «Касир в банку».
За час існування Технічного коледжу сформувався творчий викладацький колектив, який наполегливо і завзято впроваджує у практику своєї роботи нові педагогічні й інформаційні технології, кращі досягнення передового педагогічного досвіду. Станом на сьогоднішній день злагоджену роботу життєдіяльності коледжу в усіх сферах забезпечує колектив у кількості 189 чол.
З метою підвищення професійного і наукового рівня серед педагогічних працівників коледжу є 1 аспірант та 7 пошуковців. Зокрема, за період 2009-2016рр. 10 викладачів навчального закладу захистили кандидатські дисертації для отримання вченого ступеня кандидата наук.
У Технічному коледжі НУВГП основними напрямами навчально-методичної роботи є удосконалення форм і методів проведення навчальних занять, впровадження методів активного навчання і єдиної методичної системи, створення сучасного навчально-методичного забезпечення дисциплін. Зокрема, за період функціонування коледжу видано 750 найменувань навчально-методичних видань, у т.ч. 3 навчальних посібники з грифом НУВГП, 37 - з грифом Технічного коледжу.
Технічний коледж НУВГП є передовий навчальний заклад, де з 2004 року успішно реалізовується ступенева система підготовки фахівців з провідних технічних та економічних спеціальностей. З цією метою розроблені і впроваджені в навчальний процес інтегровані плани двох рівнів:
- підготовки молодших спеціалістів на базі кваліфікованих робітників із скороченням терміну навчання на 1 рік;
- підготовки бакалаврів в університеті на базі молодших спеціалістів із скороченням терміну навчання на 2 роки.
З метою реалізації ступеневої системи освіти, яка здійснюється через інтегровані навчальні плани, за якими випускники коледжу навчаються на вищих освітніх рівнях в університеті, впроваджена кредитно-трансферна система навчання.