13 травня 2022 року відбувся Workshop «Бізнес-комунікації в умовах воєнного стану», організований у співпраці кафедри маркетингу та кафедри обліку і аудиту Національного університету водного господарства та природокористування.
Тема воркшопу виявилась надзвичайно актуальною, враховуючи запровадження воєнного стану в Україні та особливі в цей час умови діяльності бізнесу, необхідність володіння і використання персоналом у роботі певних навичок і вмінь. В онлайн-заході взяли участь близько 70 учасників.
Для участі у воркшопі запросили представників компанії «РЕНОМЕ Комфорт» та групи компаній «ІТ Штурман». Метою заходу було ознайомитись з особливостями використання українських програмних продуктів для роботи з аналітично-обліковою інформацією та управління взаємовідносинами з клієнтами, також планували вивчити практичні інструменти підготовки якісних презентацій бізнес-ідей.
Анна Пономаренко, маркетологиня компанії «РЕНОМЕ Комфорт», надала рекомендації щодо особливостей роботи з сервісами canva та figma при формуванні презентацій, комерційних пропозицій, графіків, звітів, публікацій у соціальних мережах тощо. Також Анна надала загальні рекомендації при підготовці презентаційного матеріалу і представила сервіси для пошуку й обробки зображень, роботи з креативом, продемонструвавши роботу з ними. Доповідь спікера зацікавила всіх учасників, які запитували про використання різних сервісів та їх переваги.
Галина Ярмоліна, фахівець з інформаційних технологій групи компаній «Штурман», розказала про відмову свідомого українського бізнесу від російської продукції в ІТ, перехід українських компаній на використання вітчизняних продуктів. Спікером було розглянуло альтернативи поширеній до останнього часу російській бухгалтерській програмі 1С, а саме українські продукти – IT-Enterprise, Bookkeeper, «Дебет Плюс», «Діловод», «MASTER: Бухгалтерія», Finmap, IS-Pro. Галина вказала українські і міжнародні CRM-рішення, які достойно замінять російські Bitrix24, amoCRM, ReteailCRM та ін. Дискусія учасників, яка розв’язалась у чаті google.meet, щодо використання того чи іншого ПЗ засвідчила актуальність теми ПЗ.
На закінчення заходу – подяки спікерам і організаторам від учасників онлайн-події і побажанням нових зустрічей з актуальних тем.
Наталія ПОЗНЯКОВСЬКА,
завідувачка кафедри обліку і аудиту
Мар’яна МАЛЬЧИК,
завідувачка кафедри маркетингу
Читайте нас також у соціальних мережах:
Схожі новини за тематикою
-
«Технології захисту навколишнього середовища»
На базі НУВГП відбулась підсумкова конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових...
-
Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Туризм»
24 березня 2021 року відбувся фінальний етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт...
-
Ґрунтовий марафон «100 миль+»
7 серпня 2021 року відбувся дев’ятий Ґрунтовий марафон «100 миль+», який являє собою маршрут...
-
День Гідності та Свободи
Шановна університетська спільното! 21 листопада Україна відзначає День Гідності та Свободи. Саме цього...
-
Енергоефективність закритих зрошувальних систем України
Хочемо поділитися з вами ще одним вагомим результатом наукової діяльності наших науковців – видано монографію...