Школа лідерства НУВГП

Мета нової сесії  –  ознайомлення з освітніми інноваціями

Виникла ініціатива навчально-методичного відділу щодо проведення майстер-класів  для науково-педагогічних працівників  університету. Заняття проводилися в офлайн-форматі в конференц-залі 1 корпусу НУВГП 4 грудня поточного року.

Мета майстер-класів: ознайомлення науково-педагогічних та педагогічних працівників з освітніми інноваціями, які використовують викладачі НУВГП,  пропаганда педагогічних ідей, розширення знань учасників заходу про педагогічну культуру, вдосконалення вмінь з організації і проведення інтерактивних форм роботи зі здобувачами вищої освіти, розвиток навичок педагогічної культури, стимулювання самовдосконалення педагога, а також професійний розвиток викладача.

Наголошуємо, що це початок циклу майстер-класів щодо запровадження освітніх інновацій у навчальному процесі. Ідея майстер-класів передбачає вивчення інноваційних методик та технологій викладачем шляхом його участі в ролі студента відповідного тренінгу.

Викладачами Школи лідерства стали: Олена Антонюк, д.е.н., професор кафедри обліку і аудиту, та Наталія Кондрацька, к.е.н., доцент кафедри фінансів  та економічної безпеки.  

Ведуча майстер-класу з кейсового методу Наталія Кондрацька  розповіла про технологію кейс-методу та майстерно провела його для слухачів, передбачивши обов’язкову інтерактивну участь у ній усіх присутніх. Наталія Миколаївна наголосила, що принцип кейс-методу полягає в тому, що учасники працюють над аналізом ситуацій, розглядають різні підходи до розв’язання проблем і розвивають свої аналітичні навички. Після аналізу кейсу проводиться обговорення, яке дозволяє учасникам поділитися своїми думками, отримати зворотний зв’язок і вдосконалити свої навички. Цей метод дозволяє поєднати теоретичні знання з практичним досвідом, що робить навчання ефективнішим і реалістичним. До уваги учасників заходу була представлена також добірка літератури, періодичних видань та різноманітних сайтів.

Ведуча майстер-класу з ділової гри Олена Антонюк розповіла про технологію ділової гри. Олена Ростиславівна наголосила, що ділова гра спрямована на розвиток умінь студентів аналізувати конкретні практичні ситуації і ухвалювати рішення; в ході неї розвиваються творче мислення (здатність поставити проблему, оцінити ситуацію, висунути можливі варіанти рішення і, проаналізувавши ефективність кожного, обрати найбільш оптимальний варіант) та професійні уміння фахівця, діяльність якого зводиться до ухвалення рішень. До уваги учасників заходу була представлена також добірка літератури та періодичних видань.

57  науково-педагогічних та педагогічних працівників взяли участь у майстер-класах, у тому числі: директори, завідувачі кафедр та керівники підрозділів. Найголовніше, що в цій школі було, – атмосфера зацікавленості, бажання працювати і продукувати ідеї щодо зростання якості освітнього процесу в університеті, адже запровадження освітніх інновацій є основою досягнення продуктивної співпраці викладачів і здобувачів вищої освіти, створення сприятливого творчого освітнього середовища, яке базується на взаємній повазі викладачів та здобувачів вищої освіти.

Сподіваємось на активність науково-педагогічних викладачів майстер-класах, тренінгах з освітніх  інновацій та чекаємо пропозицій щодо їх участі в тренінгах як студентів.

Адже, як зазначав Алі Апшероні: «Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі».

Тамара КОСТЮКОВА,
НМВ 


Читайте нас також у соціальних мережах:

Схожі новини за тематикою

 

 

 

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування