Команда Рівненського технічного фахового коледжу НУВГП стала переможцем ІТ-конкурсу «Rivne Game Jam»
Цими вихідними 18-20 листопада 2022 року у НУВГП на платформі взаємодій «Простір» відбувся ІТ-конкурс «Rivne Game Jam», співорганізаторами якого виступили Rivne IT Cluster (ГО Рівнеський ІТ кластер), FUGAS (FUture GAme Studio), Zagrava (Zagrava PlayRix Game), КТС (КомТехСервіс), Habitat Design Agency. За 48 годин учасники змагань мали можливість взяти участь у створенні прототипу гри на задану організаторами тему «Один інструмент – багато призначень»; попрацювати з друзями та знайти однодумців; поспілкуватись з профі геймдев індустрії; випробувати свої скіли.
До участі у конкурсі з програмування та розробки і створення ігор зареєструвалося 10 команд (чисельністю 4-5-6 чоловік кожна) із навчальних закладів міста. Команда «Technical Game3d» студентів спеціальності 113 «Прикладна математика» нашого коледжу у складі Кирильчук Олександр, Островський Максим, Степанович Володимир, Степанович Сергій, Трофимчук Давид, Хомлюк Павло взяла участь у цьому щорічному ІТ-конкурсі. За результатами жеребкування ментором нашої команди був Олександр від ІТ-компанії FUGAS, який консультував хлопців впродовж виконання завдання конкурсу.
Війна внесла корективи у наше життя, що було відображено у сюжеті гри, яку створили учасники. Студенти змоделювали процес керування багатофункціональним байрактаром і винищування ворожої техніки та реалізували цю модель у вигляді гри «БПЛА / BPLA Gaming», де досить вдало втілили та висвітлили тему конкурсу. За один інструмент було взято всім добре відомий нам турецький безпілотний літальний апарат з українським двигуном «Байрактар», який має багато призначень, що відповідають реальності. Зокрема, в грі реалізовано:
вміння літати, тобто пересуватися по карті, що тим самим зробило ігровий процес більш цікавим та захоплюючим;
вміння розвідувати, тобто краще бачити ворожі цілі (танки), що втілено за допомогою підсвічування моделі танка інфрачервоним спектром;
вміння стріляти керованими ракетами та керувати за допомогою маніпулятора випущеною ракетою доти, поки вона не влучила в ціль.
І на цьому наші розробники не планують зупинятися. Як сказав на захисті проекту Олександр Кирильчук: «Ми нашу гру ще будемо вдосконалювати, і з часом призначень у нашого байрактара буде ще більше!»
Суддям було важко визначитися із лідерами, адже всі учасники презентували дуже цікаві проекти. Навіть відключення електроенергії не стало на заваді! Але наша команда досить успішно презентувала та захистила свою розробку перед професійним журі та стала переможцем щорічного конкурсу «Rivne Game Jam»!
Ольга БАГНЮК, Сергій КАШТАН,
студенти Рівненського технічного фахового коледжу
Схожі новини за тематикою
поширити цю сторінку у соціальних мережах