Обговорили підсумки педагогічної практики

Завершилась педагогічна практика студентів освітньої програми «Цифрові технології дистанційної освіти» спеціальності «Професійна освіта (цифрові технології)», яка проходила нещодавно на базі ВПУ№ 1 м. Рівне. Чотири тижні практики пролетіли дуже швидко, але були пізнавальними, змістовними та наповненими цікавими для здобувачів подіями, адже це були їх перші кроки в ролі викладачів.

Протягом практики здобувачі мали змогу не лише ознайомитися зі структурою та особливостями організації освітнього процесу в закладі професійно-технічної освіти, а й відвідати заняття, що проводяться провідними фахівцями ВПУ № 1. Значну увагу було приділено формам і інструментам організації дистанційного навчання для здобувачів ЗПТО, оскільки це безпосередньо пов’язано з фокусом освітньої програми. Здобувачі готували і проводили уроки з дисциплін, що формують цифрову (інформаційну, комунікаційну) компетентність (в тому числі і виробничого навчання): Текстові редактори, ІСО (EXCEL), Системне програмне забезпечення та операційні системи, Архітектура ПК, Програмування тощо. Для підготовки уроків практиканти активно використовували навички, отримані під час власного навчання. Готували навчально-методичні матеріали з урахуванням специфіки контингенту учнів. Впроваджували в заняття інтерактивні опитування, вебквести, конкурси. Адже саме цьому вони навчалися в низці дисциплін освітньої програми.

Крім того, кожен із практикантів згідно з програмою практики, підготував індивідуальне завдання, тему якого можна було вільно обрати з наданого переліку. Серед представлених завдань: відеоуроки з детальними поясненнями, підготовлені комплекти інтерактивних тестових питань для перевірки й оцінювання знань з окремих тем, відеоматеріали з матеріально-технічної бази ВПУ № 1. Усі матеріали з індивідуальних завдань були погоджені з викладачами ВПУ № 1, адже їх в подальшому буде використано в освітній діяльності закладу. Проведено організаційно-виховні заходи з орієнтацією на зацікавлення потенційних абітурієнтів НУВГП. Наприклад: «Вибір майбутньої професії», «Про студентське самоврядування НУВГП», «Військова кафедра НУВГП», «Поєднання роботи та навчання» тощо.

Загалом, педагогічна практика пройшла успішно. Здобувачі позитивно відгукуються про досвід спілкування з учнями, перші спроби підготовки та проведення занять. Шляхом виконання індивідуального завдання вдалось реалізувати творчу складову особистості кожного практиканта. 

Тетяна БАБИЧ,
кафедра комп’ютерних технологій та економічної кібернетики 


Читайте нас також у соціальних мережах:

Схожі новини за тематикою

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування