Новини науково-методичної ради

Чергове засідання науково-методичної ради університету відбулося 20 листопада в онлайн-форматі під головуванням проректора з науково-педагогічної та навчальної роботи Валерія Сороки.

Відповідно до порядку денного на розгляд членів ради було винесено чотири питання.

Першим питанням, що заслухали члени науково-методичної, було затвердження  двох навчально-методичних електронних видань (методичних вказівок) та трьох силабусів вибіркових освітніх компонентів. Члени науково-методичної ради одностайно затвердили два найменування методичних вказівок та три найменування силабусів, рекомендували передати їх Науковій бібліотеці університету для розміщення в цифровому репозиторії НУВГП і використання в навчальному процесі.

Далі була інформаційна доповідь Тамари Костюкової, вченого секретаря науково-методичної ради, про розгляд рукопису навчального посібника «Структура, склад та властивості цементного бетону». Автори: Л.Й. Дворкін, В.В. Марчук, Р.М. Макаренко, В.В. Житковський, О.М. Бордюженко. На засіданні були присутні автори рукопису навчального видання. Члени науково-методичної ради одноголосно рекомендували Вченій раді надати гриф «Рекомендовано Вченою радою НУВГП» вищезгаданому рукопису.

 Третім питанням, що заслухали члени науково-методичної ради, була мультимедійна доповідь Наталії Нестерчук, завідувача кафедри фізичної терапії, ерготерапії, д.н. з фіз.вих., професора, «Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладі вищої освіти з урахуванням потреб людей з порушеннями мови, слуху, комунікації, руху, батьків з дітьми, людей старшого віку та інших суспільних груп (МОНУ)». Наталія Євгенівна розповіла про  Стратегію запровадження рекомендацій МОНУ в НУВГП.

Після обговорення доповіді Наталії Нестерчук члени науково-методичної ради заслухали спільний проєкт рішення Наталії Євгенівни та Галини Туровської, к.т.н., доцента кафедри охорони праці та безпеки життєдіяльності, й одноголосно в цілому погодили  таке:

  1. ННІ сформувати списки здобувачів вищої освіти та працівників, які відносяться до маломобільних груп населення (МГН).
  2. Розробити анкети та провести моніторинг щодо виявлення потреб учасників освітнього процесу (здобувачів і працівників закладу вищої освіти, а також осіб, що отримують освітні й інші послуги в ННІ).
  3. Проаналізувати доступність усієї інфраструктури на території, наявність доступної та зрозумілої інформації про розташування будівель, приміщень ННІ (шляхи руху, зона паркування транспорту, входи, виходи, сходи, пандуси, санітарні приміщення, рекреаційні зони).
  4. Проаналізувати забезпечення необхідними навчально-методичними матеріалами та інформаційно-комунікаційними технологіями для організації освітнього процесу в ННІ та запровадити створення адаптованого навчально-методичного забезпечення.
  5. Провести опитування щодо сприятливого психологічного мікроклімату в інклюзивному середовищі та толерантних взаємовідносин між усіма учасниками освітнього процесу тощо. 
  6. Підготувати звіт щодо безбар’єрності освітніх послуг у ННІ на науково-методичну раду.
  7. Запровадити системне підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ННІ з питань роботи в інклюзивному освітньому середовищі.

Далі члени науково-методичної ради розглянули два нормативних документи, які представив Віктор Корбутяк, начальник відділу якості освіти, к.т.н., доцент, а саме:

– Політика доброчесного використання штучного інтелекту в Національному університеті водного господарства та природокористування.

  • Порядок перевірки навчальних, кваліфікаційних, навчально-методичних та наукових робіт на наявність ознак академічного плагіату в Національному університеті водного господарства та природокористування (нова редакція).

 Після обговорення Положення «Політика доброчесного використання штучного інтелекту в Національному університеті водного господарства та природокористування» члени науково-методичної ради заслухали проєкт рішення Сергія Клімова,  к.т.н., доцента кафедри гідротехнічного будівництва та гідравліки та  одноголосно ухвалили таке:

  1. Врахувати зауваження членів Науково-методичної ради НУВГП.
  2. Схвалити основні принципи доброчесного використання ШІ в усіх напрямах діяльності НУВГП, сформульовані в «Політиці доброчесного використання штучного інтелекту в Національному університеті водного господарства та природокористування».
  3. Рекомендувати до затвердження «Політику доброчесного використання штучного інтелекту в Національному університеті водного господарства та природокористування» Вченою радою НУВГП.

Потім члени науково-методичної ради обговорили «Порядок перевірки навчальних, кваліфікаційних, навчально-методичних та наукових робіт на наявність ознак академічного плагіату в Національному університеті водного господарства та природокористування (нова редакція).  Після нетривалого обговорення документа члени науково-методичної ради заслухали проєкт рішення Анастасії Клімової,  завідувача відділу ліцензування та акредитації,  доктора філософії, доцента кафедри менеджменту та публічного врядування, та одностайно ухвалили таке:

  1. Інформацію начальника відділу якості освіти Корбутяка В.І. щодо внесення змін та викладення Порядку перевірки навчальних, кваліфікаційних, навчально-методичних та наукових робіт на наявність ознак академічного плагіату в НУВГП у новій редакції взяти до відома.
  2. Рекомендувати Вченій раді НУВГП затвердити Порядок перевірки навчальних, кваліфікаційних, навчально-методичних та наукових робіт на наявність ознак академічного плагіату в НУВГП в новій редакції.

В різному Валерій Сорока, голова науково-методичної ради, розповів про результати анкетування «Показники для оцінки наукових і навчальних праць з метою визначення рівня оригінальності та ступеня залежності від інших джерел».

Для членів науково-методичної ради було запропоновано обрати один із запропонованих варіантів щодо визначення відсотка запозичень, знайдених у творі:

- відсоток запозичень визначається за коефіцієнтом подібності (КП1);

- відсоток запозичень визначається різницею між коефіцієнтом подібності (КП1) та коефіцієнтом цитат (КЦ): КП1-КЦ.

Валерій Степанович повідомив, що більшість членів НМР проголосували за варіант: «відсоток запозичень визначається різницею між коефіцієнтом подібності (КП1) та коефіцієнтом цитат (КЦ): КП1-КЦ». Членами НМР підтримано результати анкетування за більшістю голосів та надано певний час на апробацію прийнятого рішення.

 

Тамара Костюкова,
науково-методична рада


Читайте нас також у соціальних мережах:

Схожі новини за тематикою

 

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування