Під час проведення заняття з дисципліни «SMM технології» для групи спеціальності «Культурологія» освітньої програми «Креативна та цифрова культура» було запрошено фахівця-практика Малаш Тамару Євгеніївну, копірайтера на фрілансі.
Темою гостьової лекції було ознайомлення здобувачів з основними поняттями копірайтингу. Тамара Євгеніївна розповіла власну історію переорієнтування на копірайтинг після довготривалої роботи інженером-проектувальником мереж зв’язку. Здобувачі дізналися про професію копірайтера, різновиди завдань, які вони можуть виконувати, вимоги замовників тощо. Було висвітлено основні шляхи та інструменти просування бізнесу в інтернет, акцентовано на важливості копірайтингу для бізнесу. Презентовано огляд знань, умінь та навичок, що є необхідними для написання текстів. Проведено огляд стилів текстів, їх характерних рис, особливостей і призначення. Розглянуто обов’язкову структуру інформаційно-рекламного тексту.
Тамара Євгеніївна поділилась власним досвідом співпраці з інтернет-магазином Grenka, який спеціалізується на реалізації товарів для дозвілля та відпочинку та є найбільшим книжковим інтернет-магазином в Україні. Було наведено кілька практичних прикладів інформаційно-рекламних текстів, а саме презентації фантастичного роману та дитячої іграшки. Підкреслено специфіку при оформленні реклами різної продукції як фізичних товарів, так й інформаційно-розважального характеру. Розглянуто детальну структуру рекламного тексту для продажу з акцентами на головних моментах відповідно до особливостей рекламованого продукту.
Наголошено на важливості і необхідності використання ключових слів в інформаційних текстах. Підкреслено актуальність написання оригінальних авторських неповторних текстів, які повинні з перших слів інтригувати цільову аудиторію і спонукати до покупки. Тамара Євгеніївна повідомила, що оригінальність тексту за вимогами замовників повинна становити не менше 95%, а інколи досягати навіть 100%! Для перевірки унікальності текстів використовують перевірочні програми. Було представлено їх короткий перелік. Виділено кілька найбільш популярних, серед яких є умовно безкоштовний ресурс українських розробників EduBirdie.
Для студентів було надзвичайно цікаво побачити і почути безпосередньо від досвідченого практика актуальні моменти роботи копірайтера. Адже саме вміння створення креативного оригінального привабливого для споживача інформаційного контенту пов’язано з метою даною дисципліни. Після почутого і побаченого є розуміння необхідності співпраці з представниками роботодавців, оскільки тільки таким чином можна узнати реальні потреби і підходи, що існують у бізнесі.
Дякуємо Тамарі Євгеніївні за демонстрацію своїх розробок і цікаву розповідь! Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Тетяна БАБИЧ,
кафедра комп’ютерних технологій та економічної кібернетики
Читайте нас також у соціальних мережах:
Схожі новини за тематикою
-
«Технології захисту навколишнього середовища»
На базі НУВГП відбулась підсумкова конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових...
-
Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Туризм»
24 березня 2021 року відбувся фінальний етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт...
-
Ґрунтовий марафон «100 миль+»
7 серпня 2021 року відбувся дев’ятий Ґрунтовий марафон «100 миль+», який являє собою маршрут...
-
День Гідності та Свободи
Шановна університетська спільното! 21 листопада Україна відзначає День Гідності та Свободи. Саме цього...
-
Енергоефективність закритих зрошувальних систем України
Хочемо поділитися з вами ще одним вагомим результатом наукової діяльності наших науковців – видано монографію...