Гра-тренінг з навичок прямих продажів була проведена студентам-маркетологам в рамках професійно-орієнтованої дисципліни «Маркетинг послуг».
Даний захід був організований кафедрою маркетингу та стейкхолдером спеціальності «Маркетинг» компанією «Група Смарт».
«Група Смарт» – це надійний девелопер на українському ринку, який створює простір, в якому люди забувають про сіру буденність та насолоджуються життям.
Рекрутерка компанії Ірина Сірачук познайомилась зі студентами, їх професійними та особистими вподобаннями і розповіла про корпоративну культуру та цінності компанії «Група Смарт».
З метою підвищення практичних навичок прямих продажів, спікерка організувала та провела гру-тренінг «Ефективний продаж», у процесі якої студенти підвищили свою комунікативну компетентність, отримали рекомендації щодо раціонального та ефективного підходу до залучення клієнтів, навички якісної роботи із формування потреб клієнтів, дізнались лайфхаки з презентації продукції відповідно до потреб клієнтів та конструктивної реакції на заперечення та відмови клієнтів.
Тренінг був дуже цікавим, пізнавальним та насиченим практичними прийомами, які студенти відпрацьовували в групах.
Кафедра маркетингу
Читайте нас також:
-
«Технології захисту навколишнього середовища»
На базі НУВГП відбулась підсумкова конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових...
-
Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Туризм»
24 березня 2021 року відбувся фінальний етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт...
-
Ґрунтовий марафон «100 миль+»
7 серпня 2021 року відбувся дев’ятий Ґрунтовий марафон «100 миль+», який являє собою маршрут...
-
День Гідності та Свободи
Шановна університетська спільното! 21 листопада Україна відзначає День Гідності та Свободи. Саме цього...
-
Енергоефективність закритих зрошувальних систем України
Хочемо поділитися з вами ще одним вагомим результатом наукової діяльності наших науковців – видано монографію...