Екскурсійний модуль практичної вставки студентів

Сучасні умови розвитку економіки України потребують подальшого вдосконалення теоретичної і практичної підготовки фахівців з маркетингу. Важливою складовою підготовки фахівців є практична підготовка, яка передбачає поетапне і послідовне набуття ними потрібного обсягу професійних знань, умінь та практичних навичок у галузі планово-економічної, маркетингової, організаційно-управлінської, комерційної, рекламної та інших видів діяльності підприємства.

У рамках практичної вставки викладачі кафедра маркетингу НУВГП, окрім традиційних навчальних занять, організовують для студентів різноманітні зустрічі з практиками різних сфер бізнесу. Екскурсійний лютневий модуль Практичної вставки – цікава та змістовна складова навчального процесу наших студентів.

В рамках практичної підготовки викладачі та студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» НУВГП долучилися до зйомок телевізійного ролика про ННІЕМ.

Студенти-маркетологи відвідали дводенний тренінг з метою ознайомлення з видами сучасного заробітку онлайн, які підштовхнуть до вибору майбутньої професії. Організатори заходу –  Молодіжна платформа «LEAP» (leap.rv.ua) та Центр вуличних культур NONAME.

Представники бібліотеки-філії № 3 Рівненської ЦБС з радістю ділились досвідом впровадження та реалізації проєкту #МедіаПростір_на_Ювілейному_для_дітей_та_молоді зі студентами 1 курсу спеціальності 075 "Маркетинг" НУВГП.

Маркетингова діяльність девелоперів є першоджерелом і основою для успішності будь-якого проєкту ринку нерухомості. Саме ця теза була ключовою на зустрічі з маркетологинею девелоперської компанії «Група Смарт» Анастасією Подорожною, організованою 19 лютого кафедрою маркетингу в межах практичної підготовки для студентів-маркетологів.

«Маркетинг військового часу»  – під такою назвою в рамках практичної підготовки 20 лютого 2024 р. для  студентів спеціальності 075 «Маркетинг» НУВГП було організовано офлайн-зустріч з представниками відділу маркетингу ТРЦ "Злата Плаза".

21 лютого в межах екскурсійного модулю практичної підготовки студенти-маркетологи вперше відвідали Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному. Спілкувалися із директоркою Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Євгенією Курсик про особливості адміністративних послуг та характеристики, які відрізняють їх від інших.

Цікаве та насичене продовження місяця практичної підготовки студентів спеціальності «Маркетинг» НУВГП лекторієм і воркшопом у стінах Реноме Комфорт, спікером якого була  заступниця директора Реноме Комфорт Надія Границька, яка ділилася секретами розробки та реалізації маркетингової стратегії об‘єктів сфери нерухомості, в тому числі розкрила ключові принципи побудови бренду житлового комплексу та якісної роботи з ЦА.

Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» НУВГП в рамках практичної вставки 22 лютого 2024 р. проведено пізнавальну та продуктивну екскурсію на ТОВ «Заграва Студіос». В рамках екскурсії студентів ознайомили з практичною діяльністю компанії «Заграва Студіос», особливостями роботи маркетологів у сфері геймдеву, що, однозначно, потребує, як висококласних спеціалістів з ІТ-технологій, так і креативних маркетологів.

Екскурсійний модуль  практичної вставки студентів-маркетологів продовжився знайомством з особливостями промислового маркетингу ТОВ «Продекологія» на ринку В2В. Керівник відділу маркетингу О. Вакулко розповів студентам про 30-тирічний досвід комплексного брендингу ТОВ «Продекологія»; специфіку роботи з потенційними клієнтами; маркетингове ціноутворення та особливості управління продажами в умовах воєнного стану.

Студенти-маркетологи знайомились з медичним маркетингом на базі Рівненської обласної дитячої лікарні в розрізі роботи лікарні в умовах воєнного стану та використання маркетингових інструментів для збереження лояльності існуючих пацієнтів та залучення нових.

Колектив кафедри маркетингу НУВГП вдячний нашим стейкхолдерам, партнерам та практикам за відкритість до комунікації та надані можливості познайомити студентів-маркетологів з регіональними особливостями підприємництва в умовах війни. Окрема подяка за змістовні екскурсії та воркшопи, а також готовність стейкхолдерів виступати практиками у навчальному процесі наших студентів і відгукуватися на наші пропозиції.

Співпраця з потужними стейкхолдерами-практиками – це завжди ефективна складова якісного навчання.

Оксана МАРТИНЮК,
кафедра марткетингу


Читайте нас також у соціальних мережах:

Схожі новини за тематикою

 

 

 

 

 

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування