19-ий Український студентський фестиваль реклами

Щороку, починаючи з 2018 року, кафедра маркетингу готує учасників та переможців у різних номінаціях Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Кожного року від кафедри маркетингу у конкурсі беруть участь від 5-15 студентів, що формують команди або виступають індивідуально у різних номінаціях.

2025 рік не став винятком. Цьогоріч на конкурс студентами спеціальності «Маркетинг» було подано 24 конкурсні роботи за 9-ма номінаціями:

  • Зовнішня реклама;
  • Айдентика;
  • Друкована реклама;
  • Відеореклама;
  • Інтернет-реклама;
  • Реклама в соцмережі Тік-ток;
  • Івент-маркетинг;
  • Тематична номінація від Партнера 19-го УСФР-компанії KFC Ukraine;
  • Тематична номінація від Партнера 19-го УСФР – компанії Hooligan Agency «Мій Київстар» у ТікТок.

Загалом на конкурс було подано понад 400 робіт.

28 березня 2025 року журі Фестивалю, що проводився під егідою Спілки рекламістів України, офіційно оголосило переможців. Наші студенти здобули перемоги у наступних номінаціях:

  1. Партнерська номінація «Розробка маркетингово-комунікаційної кампанії для бренду KFC із залученням покоління зумерів»:
  • 2-е місцеВласюк Роман «Реджі без страху, історія без гальм!» (наук. керівник  д.е.н., проф. Мальчик М.В.);
  • 3-є місцеГарон Ілля, Ілючок Дмитро «KFC: Хрусткий лайк твоєму дню!» (наук. керівник  к.е.н., доц. Оплачко І.О.);
  • 3-є місцеЯкимюк Богдан, Лакомська Софія, Пашинська Катерина, Тимощук Анна «Обирати KFC –  легко!» (наук. керівник  к.е.н., доц. Мартинюк О.В.).
  1. Партнерська номінація «Розробка креативної стратегії просування додатка «Мій Київстар» у ТікТок»:
  • 1-е місцеКравчук Яна, Должениця Марія «Київстар –  більше, ніж звʼязок» (наук. керівник  к.е.н., доц. Оплачко І.О.).
  1. Номінація «Відеореклама»:
  • 1-е місцеВласюк Роман «Бургер без мʼяса, Курча без страху» (наук. керівник  д.е.н., проф. Мальчик М.В.).
  1. Номінація «Інтернет-реклама»:
  • 1-е місце Власюк Роман «ТікТок Сторінка – Reggie & Sanders” (наук. керівник  д.е.н., проф. Мальчик М.В.).
  1. Номінація «Рекламні відеоролики в соціальній мережі ТікТок»:
  • 3-є місцеВласюк Роман «Meat-Free Бургер» (наук. керівник  д.е.н., проф. Мальчик М.В.).
  1. Номінація «Друкована реклама»:
  • 2-е місцеВласюк Роман «Настільні історії Реджі» (наук. керівник  д.е.н., проф. Мальчик М.В.);
  • 3-є місцеЯкимюк Богдан «One of them» (наук. керівник  к.е.н., доц. Мартинюк О.В.).
  1. Гран-Прі 19-го УСФР:
  • Власюк Роман «Бургер без мʼяса, Курча без страху» (наук. керівник д.е.н., проф. Мальчик М.В.).

Отже, застосування нашими студентами на практиці професійних вмінь і креативних навичок забезпечило отримання на 19-му УСФР 10-ти призових місць: 3 перші місця, 2 другі місця, 4 треті місця та Гран-Прі Фестивалю.
Усі отримані нагороди учасники Фестивалю присвячують випускникам спеціальності «Маркетинг», які сьогодні у лавах ЗСУ боронять нашу землю.

Вітаємо наших розумних, креативних студентів спеціальності «Маркетинг» НУВГП та їх наукових керівників з потужними здобутками всеукраїнського рівня!

Оксана МАРТИНЮК,
кафедра маркетингу


Читайте нас також у соціальних мережах:

Схожі новини за тематикою

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2025 Національний університет водного господарства та природокористування