Щороку, починаючи з 2018 року, кафедра маркетингу готує учасників та переможців у різних номінаціях Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Кожного року від кафедри маркетингу у конкурсі беруть участь від 5-15 студентів, що формують команди або виступають індивідуально у різних номінаціях.
2025 рік не став винятком. Цьогоріч на конкурс студентами спеціальності «Маркетинг» було подано 24 конкурсні роботи за 9-ма номінаціями:
- Зовнішня реклама;
- Айдентика;
- Друкована реклама;
- Відеореклама;
- Інтернет-реклама;
- Реклама в соцмережі Тік-ток;
- Івент-маркетинг;
- Тематична номінація від Партнера 19-го УСФР-компанії KFC Ukraine;
- Тематична номінація від Партнера 19-го УСФР – компанії Hooligan Agency «Мій Київстар» у ТікТок.
Загалом на конкурс було подано понад 400 робіт.
28 березня 2025 року журі Фестивалю, що проводився під егідою Спілки рекламістів України, офіційно оголосило переможців. Наші студенти здобули перемоги у наступних номінаціях:
- Партнерська номінація «Розробка маркетингово-комунікаційної кампанії для бренду KFC із залученням покоління зумерів»:
- 2-е місцеВласюк Роман «Реджі без страху, історія без гальм!» (наук. керівник д.е.н., проф. Мальчик М.В.);
- 3-є місцеГарон Ілля, Ілючок Дмитро «KFC: Хрусткий лайк твоєму дню!» (наук. керівник к.е.н., доц. Оплачко І.О.);
- 3-є місцеЯкимюк Богдан, Лакомська Софія, Пашинська Катерина, Тимощук Анна «Обирати KFC – легко!» (наук. керівник к.е.н., доц. Мартинюк О.В.).
- Партнерська номінація «Розробка креативної стратегії просування додатка «Мій Київстар» у ТікТок»:
- 1-е місцеКравчук Яна, Должениця Марія «Київстар – більше, ніж звʼязок» (наук. керівник к.е.н., доц. Оплачко І.О.).
- Номінація «Відеореклама»:
- 1-е місцеВласюк Роман «Бургер без мʼяса, Курча без страху» (наук. керівник д.е.н., проф. Мальчик М.В.).
- Номінація «Інтернет-реклама»:
- 1-е місце Власюк Роман «ТікТок Сторінка – Reggie & Sanders” (наук. керівник д.е.н., проф. Мальчик М.В.).
- Номінація «Рекламні відеоролики в соціальній мережі ТікТок»:
- 3-є місцеВласюк Роман «Meat-Free Бургер» (наук. керівник д.е.н., проф. Мальчик М.В.).
- Номінація «Друкована реклама»:
- 2-е місцеВласюк Роман «Настільні історії Реджі» (наук. керівник д.е.н., проф. Мальчик М.В.);
- 3-є місцеЯкимюк Богдан «One of them» (наук. керівник к.е.н., доц. Мартинюк О.В.).
- Гран-Прі 19-го УСФР:
- Власюк Роман «Бургер без мʼяса, Курча без страху» (наук. керівник д.е.н., проф. Мальчик М.В.).
Отже, застосування нашими студентами на практиці професійних вмінь і креативних навичок забезпечило отримання на 19-му УСФР 10-ти призових місць: 3 перші місця, 2 другі місця, 4 треті місця та Гран-Прі Фестивалю.
Усі отримані нагороди учасники Фестивалю присвячують випускникам спеціальності «Маркетинг», які сьогодні у лавах ЗСУ боронять нашу землю.
Вітаємо наших розумних, креативних студентів спеціальності «Маркетинг» НУВГП та їх наукових керівників з потужними здобутками всеукраїнського рівня!
Оксана МАРТИНЮК,
кафедра маркетингу
Читайте нас також у соціальних мережах:
Схожі новини за тематикою
-
«Технології захисту навколишнього середовища»
На базі НУВГП відбулась підсумкова конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових...
-
Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Туризм»
24 березня 2021 року відбувся фінальний етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт...
-
Ґрунтовий марафон «100 миль+»
7 серпня 2021 року відбувся дев’ятий Ґрунтовий марафон «100 миль+», який являє собою маршрут...
-
День Гідності та Свободи
Шановна університетська спільното! 21 листопада Україна відзначає День Гідності та Свободи. Саме цього...
-
Енергоефективність закритих зрошувальних систем України
Хочемо поділитися з вами ще одним вагомим результатом наукової діяльності наших науковців – видано монографію...