Цими днями відбувся захист кваліфікаційних бакалаврських робіт здобувачами вищої освіти за освітнім ступенем «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», що навчалися за освітньою-професійною програмою «Маркетинг».
Тематика робіт охоплювала широкий спектр проблем, зокрема з підвищення економічної ефективності функціонування суб’єктів господарювання на основі застосування маркетингової концепції управління, а також питань з формування та успішної реалізації конкурентної маркетингової стратегії з метою адаптації діяльності операторів ринку товарів і послуг до умов вітчизняного та світових ринків. Сильними сторонами представлених до захисту кваліфікаційних бакалаврських робіт стали: актуальність тем, використання широкої інформаційної бази першоджерел, прикладний характер досліджень, наявність ґрунтовного аналізу та пропозицій, результати яких можуть бути використані в практиці ефективного застосування маркетингової концепції управління вітчизняними суб’єктами господарювання.
За результатами захисту серед 26 студентів відзначено як кращі роботи Анни Андріюк, Анастасії Барановської та Анни Пономаренко.
Олена Попко,
кафедра маркетингу
Читайте нас також: