Ось уже 8 років поспіль в НУВГП готують фахівців з маркетингу на основі концепції студентоцентрованості
, за якої студенти є активними учасниками й співорганізаторами навчально-виховного процесу.
Так, під гаслом студентоцентованості відбулася чергова неформальна зустріч викладачів зі студентами всіх курсів спеціальності «Маркетинг» як креативний івент на підтримку корпоративних традицій кафедри: обмін конструктивними ідеями, пропозиції щодо наповнення Освітньої програми, конкурси, вікторини, підведення підсумків роботи СНТ «Клуб маркетологів», обговорення участі у нових проєктах.
Не обійшлося і без шашликів, куштування карпатського баношу та пісень під гітару. Ця подія вихідного дня стала чудовим натхненням усім студентам для підготовки до літньої сесії та захисту кваліфікаційних бакалаврських робіт.
Проведення зустрічей такого формату, на думку здобувачів вищої освіти, сприятимуть більш ефективному формуванню фахових компетентностей за спеціальністю та дозволять зміцнити інтерес до майбутньої професії.
Кафедра маркетингу
Читайте нас також: