Підведення підсумків практичної підготовки студентів-маркетологів у співпраці з компанією «Епіцентр К»
Перед початком другого семестру були підведені підсумки компетентнісно-орієнтованої практичної підготовки студентів-маркетологів. Цьогоріч для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» практична ставка була організована як пілотний проєкт співпраці з одним з ключових стейкхолдерів фахової підготовки управлінсько-економічного напрямку – гіпермаркетом «Епіцентр К».
За результатами прослуханих вебінарів та виконаних завдань, які реалізовувались у двох формах комунікацій: онлайн та офлайн (безпосередньо в магазині, з дотриманням всіх норм карантинного періоду), студенти-маркетологи отримали нові знання, освоїли професійні компетенції, набули нові навички, а також одержали довідки, що засвідчують проходження практичної підготовки студентами усіх групи на базі «Гіпермаркету «Епіцентр К» в межах вивчення дисциплін, передбачених навчальним планом.
Щиро вдячні керівництву гіпермаркету «Епіцентр» у Рівному, що погодилися всіляко сприяти практичній підготовці студентів-маркетологів.
Вітаємо студентів спеціальності 075 «Маркетинг», яким вдалося отримати новий досвід, практичні рекомендації, можливість долучитися до обговорення реальних ситуацій та кейсів з висококваліфікованими фахівцями. Безумовно, саме така співпраця кафедри маркетингу з потужними регіональними підприємствами дозволяє студентам-маркетологам здобути надзвичайно важливі фахові компетентності, які в подальшому визначатимуть їхню конкурентоспроможність.
Читайте нас також: