4-5 грудня 2020 року в онлайн-форматі відбувся фінал V міжнародного конкурсу індивідуальних та колективних студентських рекламних робіт «Реклама-фест», організованого кафедрою маркетингу Одеського національного економічного університету
Цьогоріч участь у конкурсі взяло 199 учасників із ЗВО України та інших країн, що представили на конкурс 225 робіт у категоріях «Друкована реклама» та «Відеореклама». Оцінювало роботи високопрофесійне журі на чолі з доктором наук, професором, головою Спілки рекламістів України Євгенієм Роматом.
Національний університет водного господарства та природокористування на конкурсі представляли студенти кафедри маркетингу. Зокрема, на конкурс було підготовлено 6 робіт студентами 2, 3, 4 та 6 курсів спеціальності «Маркетинг», з яких до фіналу конкурсу увійшли 4 роботи. Зокрема, друкована реклама особистого бренду одягу “YANKOVSKA BRAND” студентки 6 курсу Яни Янковської, а також друкована реклама об’єктів нерухомості авторства студентки 4 курсу Інни Дубровик, у категорії «Відеореклама» до фіналу конкурсу високопрофесійне журі відібрало роботи студенток 4-го і 3-го курсів кафедри маркетингу Анни Пономаренко та Анни Шиляєвої з рекламою бренду парфумів та роботу студентів 4-го курсу Віталія Дубіча і Анни Пономаренко «Hedonism». До того ж, у номінації «Приз глядацьких симпатій» у двох категоріях перемогу вибороли теж студенти кафедри маркетингу Яна Янковська та Анна Пономаренко і Анна Шиляєва. Приємно відзначити, що більшість проєктів, які презентували студенти, вже успішно реалізовані ними в якості практикуючих маркетологів.
Дякуємо організаторам, партнерам і членам журі за проведені майстер-класи та високу оцінку результатів роботи студентів кафедри маркетингу НУВГП.
Кафедра маркетингу