«Маркетологи Рівного на ринку праці: секрети успіху»
Сім років поспіль кафедра маркетингу НУВГП відзначає своє професійне свято, і кожного разу в оновленому форматі. А інакше і бути не може, оскільки маркетологи – це креативні, творчі, прогресивні особистості.
Відтак, цьогоріч подія «День маркетолога 2020 в НУВГП: «Маркетологи Рівного на ринку праці: секрети успіху» відбулася в онлайн-форматі.
Учасниками події, що ділилися зі студентами своїми професійними секретами, були заступник директора з маркетингу Науково-виробничої фірми «Продекологія» Олександр Вакулка, засновниця маркетингового агентства «Rad&ko» Анна Радько, менеджер з персоналу «Група Смарт» Ольга Лобода. Успішні маркетологи дали поради щодо необхідних векторів та акцентів у навчанні студентів для їх успішного професійного становлення.
Також секретами успіху на ринку праці зі студентами ділилися випускники спеціальності «Маркетинг» НУВГП, а зараз – успішні практикуючі маркетологи. Зокрема, про свій шлях в інтернет-маркетингу від практикуючого маркетолога до директора маркетингового відділу однієї з найбільших мереж магазинів дитячих іграшок розповів випускник магістратури 2019 р. Ярослав Клімавічус. Ярослав також окреслив вимоги роботодавців та труднощі, з якими можуть стикнутися студенти в процесі професійного зростання. Студентка магістратури Яна Янковська – засновниця бренду одягу YANKOVSKA BRAND – розповідала про брендинг, маркетингові інструменти продажу, види реклами, які застосовує для просування бренду одягу, а також про особливості співпраці з блогерами в соціальних мережах. Студентка другого курсу спеціальності «Маркетинг», практикуючий SMM-маркетолог та успішний блогер Ольга Галайчук, а також випускниця магістратури спеціальності 2018 р. Єлена Ковальчук ділилися своїми секретами в SMM. Студентка третього курсу, практикуючий інтернет-маркетолог Вероніка Михасюкрозповідала про особливості просування в game-індустрії.
З вітальним словом та порадами на шляху професійного становлення і зростання звернулися проректор з наукової роботи та міжнародних зв’язків Наталія Савіна, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Валерій Сорока, директор навчально-наукового інституту економіки та менеджменту Наталія Ковшун, завідувач кафедри маркетингу Мар’яна Мальчик, викладач Рівненського технічного фахового коледжу НУВГП Оксана Ушакова, заступник директора ННІЕМ з виховної роботи Наталія Зощук, а також завідувач кафедри менеджменту Леонід Кожушко, професор Людмила Безтелесна.
Крім того, в рамках події було визначенопереможця Giveaway, проведеного на сторінці кафедри в мережі Instagram, представлено креативні відео про спеціальність студентів першого та другого курсу, а також авторські пісні студентів другого та третього курсів.
Дякуємо всім присутнім за участь у події такого формату.
Кафедра маркетингу
Читайте нас також: