Важливою частиною теоретичної та практичної підготовки студентів спеціальності «Маркетинг» є неформальна освіта.
Викладачі та студенти кафедри маркетингу постійно беруть участь у семінарах, тренінгах, вебінарах, з метою удосконалення професійних навичок. Так, з урахуванням запитів студентів, 16 вересня в рамках засідання студентського наукового гуртка «Клуб маркетологів» відбувся вебінар з представниками компанії «Бітрікс24», на якому було представлено функціонал CRM-системи.
На вебінарі було представлено особливості роботи з кожним із блоків CRM Бітрікс24. Також було розглянуто особливості лідогенерації; зв’язок між контактами, компаніями та угодами; імпорт даних і елементів CRM; додаткові можливості CRM Бітрікс24. Від фахівця з 12-річним досвідом впровадження Бітрікс24 та Бітрікс: Управління сайтом, технічного директора маркетплейсувживаних товарів Дмитра Яковенка студенти дізналися нові тенденції наповнення клієнтської бази за допомогою пошти та email-розсилки, соцмереж та мессенджерів, телефонії Бітрікс24 та віджетів на сайті, отримали відповіді на всі хвилюючі їх запитання. В рамках засідання «Клубу маркетологів» відбулося обговорення особливостей роботи з CRM у різних сферах бізнесу (зокрема, в сфері косметологічних послуг та ресторанного обслуговування, просування закладів у яких здійснюють студенти спеціальності «Маркетинг»).
Не менш цікавим та корисним був проведений 30 вересня kmbs вебінар з Романом Гавришем«Нова реальність: чи варто орієнтуватися на тренди в digital-маркетингу», на якому спікер розглядав роль тренду в цифровому маркетингу, можливості augmented reality, virtual reality, artificial intelligence, IoT, а також як відрізнити діджитал хайп відкорисного інструменту для бізнесу.
В продовження 2 жовтня студенти-учасники «Клубу маркетологів» прослухали вебінар«Анатомія змін. Як продавати більше», на якому розбирали кейси провідних експертів з маркетингу, спрямовані на збереження та збільшення онлайн-продажів їх компаній в умовах пандемії.
Дякуємо спікерам за організацію вебінарів такого формату та урахування при їх проведенні запитів студентів.
Читайте нас також: