Субота, 27 квітня 2024
  7 відповіді
  98 візитів
0
Голоси
Скасувати
З проєктом ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" можна ознайомитися за покликанням: https://drive.google.com/file/d/18tiZS1Kil0RSjiGUYvyJS2SSfWhKMmp6/view?usp=sharing
Представлена до обговорення освітня програма «Маркетинг» актуалізує потребу у підготовці висококваліфікованих фахівців відповідно до запитів ринку праці. Перевагою ОП є орієнтація навчальних дисциплін на сучасні вимоги, що висуваються до фахівців з маркетингової роботи. Ця ОП дає змогу кожному майбутньому бакалавру сформувати необхідні загальні та професійні навички.
Павло Шевчук,
здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії за спеціальністю 075 «Маркетинг» у НУВГП.
1 тиждень тому
·
#332
0
Голоси
Скасувати
Хочу долучитися до обговорення як випускниця бакалаврату-2015 і магістратури-2017 за спеціальністю «Маркетинг» в НУВГП. Ця освітня програма підготовки бакалаврів з маркетингу вміщує ряд професійно-орієнтованих дисциплін, знання з яких високо затребувані теперішніми роботодавцями різних сфер господарювання. Також хочу відзначити високий рівень компетентностей та фаховості усіх розробників даної освітньої програми, оскільки знаю цих викладачів, а отримані від них знання є корисними в моєму професійному становленні.

Павлова Н.М. - Головний спеціаліст відділу інноваційно - інвестиційної політики Департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської ОВА
1 тиждень тому
·
#338
0
Голоси
Скасувати
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" враховує особливості та вимоги сучасного розвитку маркетингового фаху, забезпечує студентів ґрунтовними знаннями в основних маркетингових дисциплінах. Ці знання слугують міцним фундаментом для подальшого навчання на магістерському рівні.
Завідувач сервісного центру КП «Рівненська обласна дитяча лікарня» РОР (де функціонує філія каф.Маркетингу НУВГП) Вовчик Н.М.
ОП «Маркетинг» складається з цілісного та збалансованого комплексу логічно взаємопов’язаних обов'язкових освітніх компонент, передбачає широкі можливості вибору дисциплін та практичну підготовку, чим створює належні умови для формування індивідуальної освітньої траєкторії та здобуття сукупності професійних і соціальних навичок, достатніх для маркетингової діяльності.

Олександр Вакулка, заступник директора з маркетингу НВФ "Продекологія"
Представлена до обговорення освітня програма «Маркетинг» дає можливість розкрити в особистості усі таланти і не лише безпосередньо в сфері маркетингу. Грамотно підібраний спектр пропонованих дисциплін є вичерпним для здобуття студентами усіх необхідних компетентностей, хард та софт-скілів. Випускники та студенти бакалаврату освітньої програми "Маркетинг" в своїй абсолютній більшості є кваліфікованими, професійними та затребуваними фахівцями в галузі, про що говорить особистий досвід співпраці.
Віталій Прокопець, начальник відділу зв'язків з громадськістю НУВГП
Проект ОП " Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 2024 р. має чітко сформульовані цілі за спец. 075. Склад ОК вказує на відповідність цілей та ПРН, а також враховує тенденції розвитку спеціальності. Склад вибіркових ОК дозволяє здобувачам ефективно формувати особисту освітню траєкторію навчання. Зміст ОП в цілому має чітку структуру, освітні компоненти взаємопов’язані між собою. Позитивно оцінюється запропонований склад вибіркових дисциплін,який дозволяє поглибити компетенції. ОП забезпечить якісну підготовку фахівців-маркетологів, здатних до швидкої адаптації до
сучасного бізнес-середовища.
Антонова Світлана доцент кафедри менеджменту та публічного врядування НУВГП,
12 годин тому
·
#359
0
Голоси
Скасувати
Запропонована до обговорення Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» актуалізує потребу в підготовці висококваліфікованих фахівців, відповідно до викликів часу. Перевагою освітньої програми є те, що вона формує у здобувачів загальні та спеціальні компетентності, що сприяє підготовці конкурентоспроможних фахівців на ринку праці.

Позитивним є те, що в програму включені освітні компоненти, предметом вивчення яких є поглиблене вивчення вузьких практичних сфер маркетингової діяльності, зокрема маркетингова бізнес-аналітика та діджитал-маркетинг. Однак, на мою думку, освітня програма значно виграла б, якби у ній була передбачена ще така освітня компонента як «Маркетинг в соціальних мережах». Що відповідає вимогам часу.

Наумчук М.В. директор ABN CENTR
  • Сторінка :
  • 1
На цей допис поки що немає відповідей.
Будьте одними з перших, хто відповість на цей допис!

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, тел. (0362) 63-32-09

mail@nuwm.edu.ua

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

тел. (0362) 63-32-09

mail@nuwm.edu.ua

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування