Цими днями відбувся захист кваліфікаційних бакалаврських робіт здобувачами вищої освіти за освітнім ступенем «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», що навчалися за освітньою-професійною програмою «Маркетинг».
Тематика робіт охоплювала широкий спектр проблем, зокрема з підвищення економічної ефективності функціонування суб’єктів господарювання на основі застосування маркетингової концепції управління, а також питань з формування та успішної реалізації конкурентної маркетингової стратегії з метою адаптації діяльності операторів ринку товарів і послуг до умов вітчизняного та світових ринків. Сильними сторонами представлених до захисту кваліфікаційних бакалаврських робіт стали: актуальність тем, використання широкої інформаційної бази першоджерел, прикладний характер досліджень, наявність ґрунтовного аналізу та пропозицій, результати яких можуть бути використані в практиці ефективного застосування маркетингової концепції управління вітчизняними суб’єктами господарювання.
За результатами захистусеред 26 студентів відзначено як кращі роботи Анни Андріюк, Анастасії Барановської та Анни Пономаренко.