Яким має бути брендинг, щоб про вас написали ЗМІ

Під такою назвою 1 березня 2024 р. для  студентів всіх курсів спеціальності 075 «Маркетинг» відбувся професійний онлайн-вебінар.

Спікерка: Оксана Кравець – редакторка сайту «ЧаРівне.інфо», комунікаційниця проєктів UNICEF, засновниця проєкту «Пузата мама».

Студенти-маркетологи та викладачі кафедри маркетингу ННІЕМ мали можливість ознайомитися з особливостями роботи журналістів та основними джерелами отримання ними інформації.

 Спікерка розповіла про складність побудови комунікаційної стратегії брендів під час війни, дала практичні рекомендації щодо створення рекламних креативів, наголосила на основних відмінностях ведення сторінок брендів у різних соціальних мережах та головних правилах написання успішного посту.

На зустрічі було близько 50 учасників, що говорить про актуальність теми вебінару та потреби у зустрічах з практиками.

Дякуємо спікерці Оксані Кравець за змістовний формат проведення вебінару. Сподіваємось на подальшу співпрацю!

Зоя Толчанова, доцентка кафедри маркетингу

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування