13 травня 2022 року відбувся Workshop «Бізнес-комунікації в умовах воєнного стану», організований у співпраці кафедр маркетингу та обліку і аудиту НУВГП.
Для участі у воркшопі кафедри ННІЕМ запросили представників компанії «РЕНОМЕ Комфорт» та групи компаній «ІТ Штурман». Модератором воркшопу стала Ірина Оплачко, викладачка кафедри маркетингу. Спікери заходу ознайомили учасників з особливостями використання українських програмних продуктів для роботи з аналітично-обліковою інформацією та управління взаємовідносинами з клієнтами, а також з практичними інструментами підготовки якісних презентацій бізнес-ідей.
Анна Пономаренко, маркетологиня компанії «РЕНОМЕ Комфорт», надала рекомендації щодо особливостей роботи з сервісами canva та figma при формуванні презентацій, комерційних пропозицій, графіків, звітів, публікацій у соціальних мережах тощо. Анна надала загальні рекомендації при підготовці презентаційного матеріалу і представила сервіси для пошуку й обробки зображень, роботи з креативом, продемонструвавши роботу з ними.
Галина Ярмоліна, фахівець з інформаційних технологій в групі компаній «Штурман», розказала про відмову свідомого українського бізнесу від російської продукції в ІТ, перехід українських компаній на використання вітчизняних продуктів. Спікером було розглянуло альтернативи поширеним до останнього часу російським бухгалтерським та CRM-рішенням.
Презентації та виступи спікерів викликали неабиякий інтерес у здобувачів освіти, викладачів та гостей події. Вкотре переконались, що ефективна співпраця дає гарний результат.
З Україною в серці працюємо далі!
Наталя ПОЗНЯКОВСЬКА, завідувачка кафедри обліку і аудиту НУВГП
Мар'яна МАЛЬЧИК, завідувачка кафедри маркетингу НУВГП
-
Новини ННІЕМ
-
Перегляди: 72