У рамках практичної підготовки студентів 1-го курсу спеціальності «Маркетинг» в бібліотеці-філії №3 розпочався цикл тренінгів «Методи збору, захисту та обробки інформації».
У сучасному світі надзвичайно велику роль в організації будь-якої діяльності, а особливо маркетингової, відіграє якісне інформаційне забезпечення. Інформація є основою при прийнятті рішень, являє собою один з основних, вирішальних чинників, який визначає розвиток технології і ресурсів в цілому. Неможливо представити самодостатнє соціальне товариство без інформаційних процесів, тобто будь-якого взаємообміну усної або письмової інформації.
Сьогодні, 9 лютого, відбувся перший онлайн-тренінг з даного циклу: «Поняття інформації, її види та властивості».
Студенти кафедри маркетингу ознайомилися з визначенням поняття “інформація”, її властивостями та ознаками, основними видами інформаційної діяльності.
Наступна зустріч буде зорієнтована на методи пошуку та обробки інформації.