Вже стало доброю традицією в стінах НУВГП 8 років поспіль відзначати День маркетолога у колі друзів. Чергова подія відбулася 25 жовтня 2021 року о 13:00 год. у Платформі взаємодій «Простір».
З вітальним словом до всіх присутніх звернулися проректорка з наукової роботи та міжнародних зв’язків НУВГП Наталія Савіна, завідувачка кафедри маркетингу Мар’яна Мальчик, начальник відділу зв’язків з громадськістю НУВГП Віталій Прокопець. З приємністю відзначаємо участь у професійному святі стейкхолдерів кафедри – практикуючих маркетологів: Олександра Гладунова – віце-президента Української асоціації маркетингу, директора Рівненської обласної організації «Українська асоціація маркетингу», Олени Білик – маркетинг-директорки групи компаній «Реноме», Віктора Андрощука – менеджера з маркетингу, регіонального маркетолога західного регіону компанії «Епіцентр», Катерини Федини – керівниці відділу маркетингу компанії «Автоград», Олександра Вакулка – заступника директора з маркетингу МП НВФ «Продекологія», а також випускників спеціальності «Маркетинг»: Ярослава Клімавічуса – практикуючого інтернет-маркетолога, Олени Шевні – власниці студії суші «Сушевня», Юлії Шишло – режисерки креативного агентства «Iconmedia», Андрія Дацюка – куратора освітніх проєктів в сфері нетехнічних ІТ.
Програма свята включала: презентації робіт командами, що увійшли у шорт-лист організованого кафедрою конкурсу рекламних проєктів за брифом «Безпечне водокористування для населення та бізнесу», оголошення переможців фотоконкурсу «ВОДА-travel in Рівне», проведеного на сторінці кафедри marketing.nuwee, відзначення подяками та грамотами найкращих студентів спеціальності, посвяту першокурсників-маркетологів.
Приємно відзначити, що у конкурсі рекламних проєктів за брифом «Безпечне водокористування для населення та бізнесу» взяли участь 38 студентів різних спеціальностей НУВГП у складі 11 команд. У шорт-лист увійшли 5 команд:
«Амфібія» у складі студенток 2 курсу спеціальності «Фінанси банківська справа та страхування» (Юлії Клим'юк і Тетяни Люшиної);
«2 Ані» у складі студенток 4 та 5 курсу спеціальності «Маркетинг» (Анни Шиляєвої та Анни Пономаренко);
«High five» у складі студентів 2 курсу спеціальності «Маркетинг» (Анастасії Удод, Надії Лисик, Катерини Франчук, Віолетти Джум, Дарини Шушковської, Наталії Скоцик, Сергія Ковальчука);
«GRL PWR» у складі студенток 3 курсу спеціальності «Маркетинг» (Олександри Кадіри, Єлизавети Нагорнюк, Іванни Липської, Валентини Хомич);
«Desafio» у складі студентів 2 курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» (Людмили Радчук, Марії Кречко, Наталії Ярути, Оксани Жакун).
Оцінювання робіт студентів здійснювало професійне журі у складі практикуючих маркетологів, креаторів та керівників з маркетингу провідних компаній області, більшість з яких були присутні на заході.
За результатами оцінювання перемогу у конкурсі виборола команда «GRL PWR». Гран-прі конкурсу отримала теж команда студенток спеціальності «Маркетинг» «2Ані».
Переможцем фотоконкурсу «ВОДА-travel in Рівне», у якому було представлено 31 фотороботу, за результатами інтернет-голосування стала студентка магістратури спеціальності «Маркетинг» Вікторія Мамчур. Приз глядацьких симпатій отримала також світлина студентки магістратури спеціальності «Маркетинг» Юлії Власюк.
Колектив кафедри маркетингу НУВГП щиро вітає переможців конкурсів з отриманими відзнаками, а всіх маркетологів – з професійним святом та бажає успіхів і натхнення для нових проєктів!