Завершення Практичної вставки наших студентів відзначилося екскурсійним знайомством з особливостями промислового маркетингу ТОВ «Продекологія» на ринку В2В.
Керівник відділу маркетингу О.Вакулко розповів студентам про 30-тирічний досвід комплексного брендингу ТОВ «Продекологія»; специфіку роботи з потенційними клієнтами; маркетингове ціноутворення та особливості управління продажами в умовах воєнного стану. Не оминули і тему кадрової нестачі в реаліях воєнного часу. Змістовна презентація продуктових пропозицій для різних сфер господарювання викликала у студентів величезну зацікавленість. А екскурсія територією закріпила приємне враження від знайомства з «Продекологією».
Кафедра маркетингу вдячна партнеру за конструктивну співпрацю у наданні якісних освітніх послуг нашій молоді.
Дякуємо ЗСУ за усі наші можливості.
Доктор економічних наук, професор,
завідувач кафедри маркетингу НУВГП Мар'яна Мальчик
-
Новини ННІЕМ
-
Перегляди: 66