Перед початком другого семестру було підбито підсумки компетентнісно-орієнтованої практичної підготовки студентів-маркетологів. Цьогоріч для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» практична ставка була організована як пілотний проєкт співпраці з одним із ключових стейкхолдерів фахової підготовки управлінсько-економічного напрямку – гіпермаркетом «Епіцентр К».
За результатами прослуханих вебінарів та виконаних завдань, які реалізовувались у двох формах комунікацій: онлайн та офлайн (безпосередньо в магазині, з дотриманням всіх норм карантинного періоду), студенти-маркетологи отримали нові знання, освоїли професійні компетенції, набули нових навичок, а також одержали довідки, що засвідчують проходження практичної підготовки студентами усіх групина базі «Гіпермаркету «Епіцентр К»в межах вивчення дисциплін, передбачених навчальним планом.
Щиро вдячні керівництву гіпермаркету «Епіцентр» у Рівному, що погодилися всіляко сприяти практичній підготовці студентів-маркетологів.
Вітаємо студентів спеціальності 075 «Маркетинг», яким вдалося отримати новий досвід, практичні рекомендації, можливість долучитися до обговорення реальних ситуацій та кейсівз висококваліфікованими фахівцями. Безумовно, саме така співпраця кафедри маркетингу з потужними регіональними підприємствами дозволяє студентам-маркетологам здобути надзвичайно важливі фахові компетентності, які надалі визначатимуть їхню конкурентоспроможність.
Читайте нас також: