Особливості роботи маркетологів у сфері геймдеву

Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» НУВГП в рамках практичної вставки 22 лютого 2024 р. проведено пізнавальну та продуктивну екскурсію на ТОВ «Заграва Геймс».

«Заграва Геймс» – це компанія-розробник мобільних ігор, яка є Філією кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту НУВГП.

 В рамках екскурсії студентів ознайомили з практичною діяльністю  компанії «Заграва Геймс», особливостями роботи маркетологів у сфері геймдеву, що, однозначно, потребує, як висококласних спеціалістів з ІТ-технологій, так і креативних маркетологів.

Event-менеджерка «Заграва Геймс» Анна Паршина презентувала нашим студентам успішні маркетингові кейси щодо організації внутрішнього маркетингу компанії.

Зустрічі з практиками спрямовані на формування у студентів розуміння про практичну роботу відділу маркетингу.

Дякуємо директору компанії «Заграва Геймс» Михасюку Олексію та еvent-менеджерці Паршиній Анні за змістовний та актуальний формат проведення заходу. Сподіваємось на подальшу співпрацю!

Зоя Толчанова, доцент кафедри маркетингу

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування