Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» НУВГП в рамках практичної вставки 22 лютого 2024 р. проведено пізнавальну та продуктивну екскурсію на ТОВ «Заграва Геймс».
«Заграва Геймс» – це компанія-розробник мобільних ігор, яка є Філією кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту НУВГП.
В рамках екскурсії студентів ознайомили з практичною діяльністю компанії «Заграва Геймс», особливостями роботи маркетологів у сфері геймдеву, що, однозначно, потребує, як висококласних спеціалістів з ІТ-технологій, так і креативних маркетологів.
Event-менеджерка «Заграва Геймс» Анна Паршина презентувала нашим студентам успішні маркетингові кейси щодо організації внутрішнього маркетингу компанії.
Зустрічі з практиками спрямовані на формування у студентів розуміння про практичну роботу відділу маркетингу.
Дякуємо директору компанії «Заграва Геймс» Михасюку Олексію та еvent-менеджерці Паршиній Анні за змістовний та актуальний формат проведення заходу. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Зоя Толчанова, доцент кафедри маркетингу