Цікавим прикладним онлайн-вебінаром для студентів завершилася практична вставка - змістовна складова підготовки фахівців освітньої програми «Маркетинг».
Так, 23 лютого 2024 р. запрошеним практиком виступила Ірина Кравчук - маркетолог ТОВ «Агротехзапчастини» (м.Рівне).
Тема: «Чат-боти в бізнес-комунікаціях: маркетингові акценти» виявилася актуальною та корисною для багаточисельної студентської аудиторії.
Спікер на конкретних прикладах розкривала тему, ділилася цікавими кейсами, відповідала на запитання про застосування чат-ботів при продажах дороговартісних товарів та висловлювала свою експертну оцінку щодо маркетингових комунікативних процесів сучасного бізнес-середовища.
Мар’яна Мальчик, завідувач кафедри маркетингу