21 лютого в межах практичної вставки студенти-маркетологи вперше відвідали Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному.
Спілкувалися із директоркою Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Євгенією Курсик про особливості адміністративних послуг та характеристики, які відрізняють їх від інших, а також вплив інструментів маркетингу, а саме надійність, безпеку, ступінь доступності, матеріальні чинники, репутацію установи, оперативність, турботу про клієнта, ввічливість, компетентність, рівень комунікації на складові якості адміністративних послуг.
Студенти представили результати аналізу сайту та сторінок в соціальних мережах ЦНАПу з власними рекомендаціями щодо покращення маркетингової стратегії просування, адже для формування його позитивного іміджу серед населення необхідно вдосконалювати сервісні механізми надання адміністративних послуг, засновані на маркетингових інструментах.
Дякуємо топ-менеджменту ЦНАПу та його працівникам за розкриття сутності адміністративних послуг та особливостей застосування маркетингових інструментів для підвищення їх якості.
Дякуємо нашим Захисникам за можливість навчати студентів мистецтву маркетингу.
Оксана Мартинюк, доцентка кафедри маркетингу