Цікаве та насичене продовження місяця практичної підготовки студентів спеціальності «Маркетинг» лекторієм і воркшопом у стінах ТОВ «Реноме-Комфорт».
Спікер – заступниця директора ТОВ «Реноме-Комфорт» Надія Границька – ділилася секретами розробки та реалізації маркетингової стратегії об‘єктів сфери нерухомості, в тому числі розкрила ключові принципи побудови бренду житлового комплексу та якісної роботи з ЦА.
Особливості використання digital інструментів на кожному етапі реалізації проєктів розкрив діджитал-маркетолог компанії Дмитро Косарєв. Зокрема, спікер продемонстрував принципи роботи CRM-системи, важливі аспекти забезпечення ефективності рекламних кампаній через різні канали, особливості SEO-просування та ін.
Також студенти-маркетологи ознайомилися з перевагами застосування елементів нейромаркетингу та VR технологій у сфері продажу об'єктів нерухомості.
Було надзвичайно цікаво, адже кожен приклад – це реальний кейс.
Дякуємо партнерам за змістовний та актуальний формат проведення заходу, а також конструктивну співпрацю у наданні якісних освітніх послуг студентам!
Ірина Оплачко, доцентка кафедри маркетингу