Маркетингова стратегія у сфері девелопменту: від ідеї до реалізації

Цікаве та насичене продовження місяця практичної підготовки студентів спеціальності «Маркетинг» лекторієм і воркшопом у стінах ТОВ «Реноме-Комфорт».

Спікер – заступниця директора ТОВ «Реноме-Комфорт» Надія Границька – ділилася секретами розробки та реалізації маркетингової стратегії об‘єктів сфери нерухомості, в тому числі розкрила ключові принципи побудови бренду житлового комплексу та якісної роботи з ЦА.

Особливості використання digital інструментів на кожному етапі реалізації проєктів розкрив діджитал-маркетолог компанії Дмитро Косарєв. Зокрема, спікер продемонстрував принципи роботи CRM-системи, важливі аспекти забезпечення ефективності рекламних кампаній через різні канали, особливості SEO-просування та ін.

Також студенти-маркетологи ознайомилися з перевагами застосування елементів нейромаркетингу та VR технологій у сфері продажу об'єктів нерухомості.

Було надзвичайно цікаво, адже кожен приклад – це реальний кейс.

Дякуємо партнерам за змістовний та актуальний формат проведення заходу, а також конструктивну співпрацю у наданні якісних освітніх послуг студентам!

Ірина Оплачко, доцентка кафедри маркетингу

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування