Креативне мислення як спосіб оптимізувати бюджет

Креативне мислення: чи можливо оцінити та як його перевірити? На це та інші питання студенти-маркетологи намагалися дати відповідь, долучившись до вебінару, організованого і проведеного 14 лютого 2024 року кафедрою маркетингу НУВГП, за участю креативника, маркетологині ювелірного бренду "Sonia Jeweler" Юлії Шишло.  

В межах своєї доповіді, спікерка  щедро ділилася власними кейсами реалізації різноманітних креативів з нестандартними рішення, які дозволили досягти значимих КРІ без додаткових інвестицій, що надзвичайно важливо в умовах обмежених бюджетів сучасних компаній. Очевидно, що наявність розвинутого креативного мислення має великий вплив на досягнення  успіху у професійній сфері та особистому житті. Аудиторія активно цікавилась дієвими лайфхаками щодо розвитку власної креативності на неординарності в маркетинговій професії.

Особливий інтерес викликали нешаблонні підходи до створення резонансу серед інфлюенсерів бренду.

 Дякуємо нашій спікерці, Юлії Шишло, за відкритість до спілкування та бажання щедро ділитися власним багатим досвідом гнучкого та оригінального бачення світу й вміння  реалізовувати нестандартні творчі задуми.

Дякуємо ЗСУ за всі можливості та продовжуємо навчати студентів мистецтву маркетингу у поєднанні з реалізацією різних програм підтримки ЗСУ.

Оксана Мартинюк,

доцентка кафедри маркетингу

 

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування