06 лютого відбулося два англомовні вебінари, направлені на здобуття нових знань з WEB-дизайну та Influence-маркетингу.
Студенти, які хочуть спробувати себе у новій професії, отримали багато рекомендацій щодо точки старту в професії веб-дизайнера: від нуля до перших промо-сайтів і лендінгів. Секретами опанування практичних навичок щедро ділилася перспективна вебдизайнерка Олександра Кадіра в межах теми «Вплив WEB-дизайну на продажі: експертні думки».
Також студенти отримали безліч інсайтів щодо маркетингу впливу, суть якого полягає у взаємодії компанії з лідерами думок для просування товарів та послуг. Досвідчена SMMниця Єлизавета Нагорнюк розповіла про один із способів просування - Influence-маркетинг, що допомагає охопити нову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів, розкриваючи аспекти теми «Особливості роботи з лідерами
думок у бізнесі».
Дякуємо нашим спікеркам. Було емоційно, натхненно, інформативно та цікаво!
Ірина Оплачко,
доцентка кафедри маркетингу