Ефективність застосування маркетингових інструментів на В2В ринку промислових товарів

Під такою назвою в рамках практичної вставки 5 лютого 2024 р. для  студентів спеціальності 075 «Маркетинг» НУВГП відбувся онлайн-вебінар. Спікер: Сергій Олексюк – директор інженерно-будівельної компанії «AKS-BUD».

Студенти-маркетологи та викладачі кафедри маркетингу ННІЕМ мали можливість почути з перших вуст особливості роботи на ринку з виробництва алюмінієвих світлопрозорих конструкцій та вентильованих фасадів.

Спікер ознайомив слухачів зі специфікою та інструментами маркетингу на В2В ринку, вказав на особливості алгоритму роботи з різними видами клієнтів, наголосив на важливості проведення PR кампаній та використанні digital-інструментів просування продукції компанії.

 На зустрічі було понад 70 учасників, що говорить про актуальність теми вебінару та потреби у зустрічах з практиками.

Дякуємо спікеру Сергію Олексюку за змістовний формат проведення вебінару. Сподіваємось на подальшу співпрацю!

Дякуємо ЗСУ за можливість працювати та навчатися

Зоя Толчанова, доцент кафедри маркетингу

 

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування