Успішним та результативним став другий тиждень перебування команди викладачів ННІАЗ на тренінгах у Словацькому аграрному університеті в м. Нітра (Словаччина), що проходили в рамках проекту ERASMUS+ AFISHE
«Development of Aquaculture and Fisheries Education for Green Deal in Armenia and Ukraine: from education to ecology».
Професор кафедри екології, технології захисту навколишнього середовища та лісового госпдарства, д.б.н. Ольга Бєдункова та доцент кафедри водних біоресурсів, к.с.-г.н. Аліна Петрук продовжили заняття за тематикою методології наукових досліджень разом, які на високому професійному рівні проводив професор Радован Касарда, phD, заступник декана Факультет агробіології та продовольчих ресурсів САУ. У ході занять велику увагу було приділено впровадженню новітніх методологій наукових досліджень, що виявляються доречним і ефективним інструментом для підвищення якості викладання, стимулюють інновації в освітньому середовищі та сприяють розвитку наукового досвіду. Професор поділився своїм багаторічним досвідом здійснення ефективного вибору стратегії та методик залежно від конкретних вимог наукових проектів, а також впровадження передових практик в навчальний процес.
Доцент кафедри землеустрою, кадастру, моніторингу земель та геоінформатики, к.т.н. Василь Корбутяк працював у групі доктора Ярослава Андрея за тематикою технічного оснащення в аквакультурі. Цей тренінг був спрямований на розвиток практичних навичок викладачів у використанні різноманітного обладнання та технічних засобів для подальшого їх поширення серед студентів задля підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці та готовності до викликів сучасної аквакультурної індустрії.
Упродовж цього тижня наші викладачі відвідалии також наукову бібліотеку САУ, науково-дослідні лабораторії Agrobiotech факультету та мали екскурсію студмістечком САУ, під час якої відбулись демонстрації практичного соколиного полювання та дресирування собак.
Завершальним заходом тренінгу стала презентація нашими викладачами проектів планів нових навчальних курсів за спеціальністю водних біоресурсів та аквакультури, а також результатів впровадження в освітній процес наукових досліджень у галузі рибництва природних водойм.
Результати тренінгу наших викладачів окреслили певне коло питань у подальшому провадженні якісної освіти та наукової діяльності, що без сумніву посприяє посиленню інтелектуального капіталу університету в розрізі освітнього та наукового іміджу НУВГП.