24 травня 2022 р. відбулось чергове засідання Науково-методичної ради з якості НІІ Агроекології та землеустрою.
Питання порядку денного розглядались у такій послідовності:
1. Хід опитування студентів першого (бакалаврського) рівня про якість освітнього процесу (Турчина К.П., відповідальні про якість освіти кафедр ННІАЗ);
2. Про заходи щодо збільшення кількості навчальних дисциплін для здобувачів вищої освіти англійською мовою (доп. Прищепа А.М.);
3. Ознайомлення з підготовкою до весняної екзаменаційної сесії та бакалаврською підготовкою;
4. Розгляд та затвердження методичних вказівок, робочих програм, посібників, підручників та практикумів, звітів із підвищення кваліфікації.
5. Різне.
У ході розгляду першого питання, за результатами аналізу опитування, гаранти освітніх програм та завідувачі відповідних кафедр надали коментарі та пропозиції щодо підвищення задоволеності здобувачів за окремими питаннями. У цілому ж, відмітили, що результати цьогорічного опитування мають позитивні бали, що свідчить про доволі високий рівень та організацію ведення освітньої діяльності в межах ННІАЗ, а також дієвість вжитих раніше заходів із оптимізації даного питання.
У ході розгляду другого питання виступили науково-педагогічні працівники, які мають досвід викладання іноземною мовою. Обговорили перспективи посилення іншомовної підготовки здобувачів та мотиваційні механізми їх зацікавленості.
Третє питання присвятили організації і підготовці до екзаменаційної сесії студентів, у т. ч. порядку формування підсумкової оцінки відповідно до наказу НУВГП № 00502 від 16.09.2019 р. та положенню «Система оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти (семестровий поточний та підсумковий контроль) зі змінами та доповненнями» ухвалено науково-методичною радою НУВГП протокол №1 від 19.02.2020 р.
Розгляд четвертого питання пройшов відповідно процедури, із внесенням у протокол засідання деталізованої інформації.
У різному були виступи гарантів, робоча дискусія з головою НМРЯ ННІАЗ - д.с.-г.н., професором, директором інституту Аллою Прищепою, обговорення і планування етапів акредитації освітніх програм та питання моніторингу їх якості.