В рамках проєкту DAAD «Поглиблення цифровізації українських аграрних університетів» студенти спеціальності Агрономія: Гребенець Максим, Семенчук Анжеліка, Філіппова Руслана, мали можливість прийняти участь у Літній школі "Використання цифрових засобів навчання в Університеті Прикладних Наук Вайнштефан-Тріздорф".
Знайомство із Університетом Прикладних Наук Вайнштефан-Тріздорф було справді корисне для поглиблення уяви про перспективи розвитку освіти. Насамперед, важливо зазначити, що даний навчальний заклад має своїм пріоритетом підготовку спеціалістів, котрі повністю відповідають актуальним потребам підприємств. Тобто стратегія навчання формується лише при повному аналізі питання, якого ж саме спеціаліста аграрної галузі потребують реальні аграрні підприємства. Орієнтованість на прикладну складову освіти регулює весь навчальний процес.
Університет Прикладних Наук Вайнштефан-Тріздорф має власне фермерське господарство, на якому студенти можуть безпосередньо поєднувати отримання теоретичних знань разом із практичними навичками. Фермерське господарство університету має в своєму складі як площі відведені під рослинництво, із полями і садами, так і тваринницьку складову під вирощування великої рогатої худоби, свиней, має також власну сільськогосподарську техніку. На території цього господарства є невеликі біогазові установки.
Для надання студентам прикладних знань, університет не обмежується лише власними ресурсами, а й активно співпрацює з партнерами, які можуть допомогти з вивченням окремих вузьких напрямків. Зокрема, це станція використання дронів, де під час тренінгу ми мали можливість ознайомитись із основними завданнями які можуть виконувати дрони в сільському господарстві.
Університет співпрацює з фермерськими господарствами, доречи під час Літньої школи ми відвідали одне з них і проаналізувати ефективність його діяльності через розрахунок маржинального доходу.
Особливої уваги заслуговують використання: 3D лабораторії, фотостудії, студії звукозапису, радіостудії, TV-студії в навчальному процесі.
Отже, участь в Літній школі, надала можливість більше познайомитись із філософією навчального процесу в німецьких університетах, а також отримати практичні знання й навички в сфері діджиталізації аграрного сектору й навчання в цілому. Віримо, що наші університети чекає ще багато подібних проектів, спрямованих на обмін досвідом щодо використання різноманітних технологій для підготовки фахівців, котрі будуть на 100% готові до всіх викликів у реальній роботі на аграрному підприємстві.
Максим Гребенець,
студент магістратури, спеціальность Агрономія