З нагоди проєктної зустрічі в рамках міжнародного грантового проєкту Ukrainian Farm Management Data ст. викладач кафедри агрохімії, грунтознавства та землеробства Ала Кучерова отримала консультацію декана факультету прикладного менеджменту сільського господарства професора Ральфа Шлаудера щодо особливостей організації дуальної освіти в цьому університеті.
Оскільки спеціальність 201 Агрономія НУВГП долучилася до пілотного проєкту Міністерства освіти і науки України з впровадження дуальної освіти https://mon.gov.ua/ua/news/u-44-zakladah-startuvav-pilotnij-proyekt-iz-vprovadzhennya-dualnoyi-osviti-vin-trivatime-do-2023-roku , виникла потреба дізнатися про особливості організації цієї форми освіти в університетах-партнерах. Як розповів проф. Ральф Шлаудер, німецькі студенти проходять дуальну освіту на фермах-партнерах без відриву від виробництва на теоретичне навчання. Теоретичне навчання студенти здобувають в попередньому семестрі дистанційно або очно. Це і логічно: важко студентові поєднати роботу та навчання на підприємстві, яке віддалене від університету.