Науковці, викладачі та здобувачі вищої освіти навчально-наукового інституту агроекології та землеустрою взяли участь у роботі круглого столу "Освіта для сталого розвитку", щоб обговорити, як найкраще впровадити принципи сталого розвитку в освітні програми університету.
Учасники заходу, що пройшов в рамках стратегічної сесії "Інтеграція принципів сталого розвитку в освітні програми: досвід та перспективи", ділилися досвідом, аналізували шляхи та механізми інтеграції, а також знайомилися з прикладами впровадження принципів в окремих освітніх програмах. Члени робочої групи професор Микола Клименко, завідувач кафедри екології, технології захисту навколишнього середовища та лісового господарства та професор Алла Прищепа, директор ННІ АЗ були долучені до підготовки відповідей на запитання учасників попереднього круглого столу однойменної назви.
Ректор НУВГП Віктор Мошинський у своїй вітальній промові схвалив зусилля університету щодо впровадження цілей сталого розвитку, наголосивши на важливості університетських цінностей, ролі викладачів у цьому процесі, а також необхідності розвитку самосвідомості, комунікативних навичок та технологічної компетентності. Звичайно, ось коротка анотація без прізвищ:
На круглому столі обговорили різні аспекти інтеграції принципів сталого розвитку в освітні програми університету. Було розглянуто питання підготовки фахівців у галузі гідротехнічного будівництва та водної інженерії з урахуванням цілей сталого розвитку, зокрема, щодо раціонального використання водних ресурсів та адаптації до кліматичних змін. Представлено аналіз принципів сталого розвитку в освітніх програмах закордонних аграрних навчальних закладів, а також досвід їх самовдосконалення. Обговорено практичні аспекти сталого розвитку міста, зокрема, удосконалення транспортної мережі, впровадження інновацій та раціональне використання ресурсів. Розглянуто досвід співпраці з бізнесом у викладанні соціальної відповідальності, акцентуючи увагу на практичній складовій. Представлено інформацію про реалізацію глобальних цілей сталого розвитку через освітні програми у сфері охорони здоров'я, зокрема, підготовку фахівців з покращення здоров'я населення та мотивацію до рухової активності. Обговорено можливості реалізації принципів сталого розвитку при викладанні технічних дисциплін будівельного спрямування, зокрема, формування відповідального підходу до використання ресурсів та розробку екологічно безпечних технологій. Розглянуто питання реалізації принципів сталого розвитку в освітніх програмах у галузі менеджменту та публічного врядування, зокрема, щодо сталого розвитку громади та економічного розвитку регіону.
Учасники круглого столу обмінялися досвідом та обговорили подальші кроки щодо впровадження принципів сталого розвитку в освітні програми університету.
На завершення круглого столу учасники обговорили подальші кроки щодо впровадження принципів сталого розвитку в НУВГП. Серед ключових напрямків: інтеграція принципів сталого розвитку в освітній процес; інформування та обізнаність про сталий розвиток учасників освітнього процесу та поширення співпраці з українськими та міжнародними партнерами.