Здобувачі вищої освіти першого рівня за спеціальністю 183 Технології захисту навколишнього середовища провели круглий стіл із обговорення фахових та освітніх питань.
По завершенню вивчення навчальної дисципліни Поводження з відходами, студенти групи ТЗ-21 ініціювали проведення круглого столу. До участі був запрошений гарант освітньо-професійної програми Технології захисту навколишнього середовища к.с.-г.н., доцент Ігор Статник. Захід відвідала і директор ННІАЗ д.с.-г.н., професор Алла Прищепа.
Центральним питанням круглого столу стало обговорення результатів самостійної роботи, яку студенти виконували впродовж навчального семестру за тематикою курсу. У цьому розрізі, гарант ОП окреслив актуальні виробничі напрямки, які формують сучасного фахівця за спеціальністю Технології захисту навколишнього середовища. Ознайомив студентів із набором майбутніх навчальних дисциплін, які пов’язані з дисципліною Поводження з відходами.
Директор інституту провела дискусію зі студентами щодо їх зацікавленості в майбутній професійній діяльності та важливості набуття соціальних навичок, зокрема вміння публічних виступів та донесення своєї точки зору до громадськості. Навела ряд прикладів, у яких саме професіях реалізовується фахівець з технологій захисту навколишнього середовища.
До речі, частина студентів групи, виявили бажання захисту практичних робіт у вигляді презентацій, що стало їх вибором у формах та методах проведення навчальних видів діяльності. Дані презентації були продемонстровані на круглому столі з доповідями та обговореннями.
Викладач навчальної дисципліни д.б.н., професор Ольга Бєдункова підводячи підсумки опитала студентів щодо їх побажань із вдосконалення змістового наповнення курсу та надала поради із подальшого розширення знань у галузі поводження з відходами, в тому числі з використанням іншомовних джерел інформації.
Подібні формати зустрічей із здобувачами набувають все більшої актуальності та, як показав досвід цього круглого столу, посилюють комунікативні зв’язки студентів із викладачами та адміністрацією інституту.