За програмою стажування і тренінгів викладачі ННІАЗ у в межах проекту AFISHE відвідали наукову бібліотеку Словацького аграрного університету та зустрілись із її директором Mgr. Beata Bellerova, PhD.
Бібліотека університету має широкий асортимент джерел інформації, включаючи книги, журнали, наукові статті, бази даних, електронні ресурси та інше, надає широкий спектр послуг для студентів та викладачів, які допомагають їм у їхньому навчанні та дослідженнях. У цьому мали змогу пересвідчитись професор кафедри екології, ТЗНС та ЛГ, д.біолог.н. Ольга Бєдункова та доцент кафедри водних біореурсів, к.с.-г.н. Аліна Петрук.
Директорка бібліотеки поділилась досвідом щодо навчання студентів ефективно використовувати бібліотечні ресурси та бази даних, здійсненні послуг, які допомагають студентам взаємодіяти з іншими користувачами, такі як клуби книг, читальні групи, лекції та інші заходи. Також висвітлила особливості здійснення бібліотекою підтримки навчання студентів, зокрема підготовки до іспитів, навчання використанню академічного письма, курси з інформаційної грамотності та інші. Бібліотека університету також пропонує різноманітні послуги для дослідників, такі як допомога в пошуку інформації, навчання у використанні баз даних або доступ до спеціалізованих дослідницьких інструментів, доступ до унікальних рукописів і архівних матеріалів.
Під час зустрічі обговорили питання публікаційної активності викладачів та студентів у закладах вищої освіти Словаччини, Вірменії та України. Окреслили спільні проблеми та шляхи їх вирішення. Особливу увагу приділили питанням академічного плагіату та розвитку плагіат-політики. Обмінялись досвідом організації навчальних сесій для студентів щодо коректного цитування, використання джерел інформації та підготовки літературних списків. Зійшлись на спільній думці щодо важливості етичного підходу до використання джерел інформації та уникнення плагіату.
Отже, екскурсія до бібліотеки Словацького аграрного університету стала корисним заходом для учасників проєкту AFISHE, адже додала нових ідей з пошуку та використання ресурсів джерел інформації, стимулювання студентів до самостійного аналізу та критичного мислення та розвитку процедур зменшенні академічного плагіату.