Saturn Visual Solutions Limited
Курс відкритих гостьових онлайн-лекцій провів в нашому університеті Andrew Stets – архітектор програмного забезпечення та науковий комунікатор компанії Saturn Visual Solutions Limited. Манчестер, Англія (https://saturnvisual.com).
Лекції: «Software Design and Architecture for High-load Web Applications» (Дизайн програмного забезпечення та архітектура для високонавантажених веб-додатків) та Leveraging a unique blend of software architecture & science communication skills to build reliable solutions (Використання унікального поєднання архітектури програмного забезпечення та навичок наукового спілкування для створення надійних рішень) проводились для магістрів 5-го курсу навчально-наукового інституту «Кібернетики, інформаційних технологій та інженерії» спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» при вивченні ними дисципліни «Сучасні методи та технології захисту інформації», та для бакалаврів 3-го і магістрів 5-го курсів навчально-наукового інституту «Енергетики, автоматики та водного господарства» спеціальності 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» в рамках вивчення дисциплін: «Багаторівневі системи керування і збору даних» і «Машинне навчання в інтелектуальних та робототехнічних системах».
Проведений курс лекцій був акцентований на проблемах побудови високопродуктивних комп’ютерних систем з врахуванням особливості роботи в умовах великого навантаження та вимог до швидкодії.
Присутні на лекціях студенти та викладачі університету мали нагоду поспілкуватися з фахівцем-практиком щодо проектування та створення надійних комп'ютерних систем, архітектури та розробки масштабованих, відмовостійких програмних рішень, розробки та оптимізації WEB-додатків з великим обсягом трафіку.
На думку студентів матеріали лекцій, які провів Andrew Stets, були насичені поєднанням теоретичних знань і практичних ідей, та допомогли їм краще зрозуміти методику розробки ефективних та масштабованих систем, сучасні вимоги до створення WEB-додатків.
Внесок лектора у професійний розвиток студентів та у навчальний процес є надзвичайно важливим для подальшого розвитку сфери програмної інженерії.
Наявний позитивний контакт з аудиторією сприяв витанню атмосфери наукового єднання суб’єктів навчального процесу та, однозначно, сприяв підтриманню існуючого у студентів інтересу та прагнення до знань, формуванню мотивації навчально-пізнавальної діяльності.