Програмні засоби та платформи дистанційної освіти» для групи ЦТ-31
Під час проведення заняття з дисципліни «Програмні засоби та платформи дистанційної освіти» для групи ЦТ-31 спеціальності «Професійна освіта (цифрові технології)» освітньої програми «Цифрові технології дистанційної освіти» було запрошено фахівця-практика – заступника директора Центру незалежного оцінювання НУВГП Зощука Віталія Олеговича.
Темою лекції було ознайомлення здобувачів із принципами організації роботи системи управління навчанням MOODLE в НУВГП. Віталій Олегович повідомив здобувачам зміст внутрішніх нормативних документів та основні вимоги до наповнення сторінок освітніх компонент. Було показано особливості роботи системи з контролю за діями користувачів, як здобувачів, так і викладачів. Цікаво було дізнатися про поширені помилки користувачів, дії адміністраторів системи, автоматичне формування звітів та їх зміст, формат спілкування адміністраторів MOODLE з користувачами та багато іншого.
Для студентів було надзвичайно корисно побачити і почути безпосередньо від фахівця про зміст роботи адміністратора системи управління навчанням. Адже така діяльність може стати їх майбутньою професією, оскільки вміння, що спрямовані на організацію та управління дистанційним навчанням мають пряме відношення до програмних результатів і компетентностей здобувачів даної освітньої програми.
У результаті зустрічі є розуміння актуальності обраної професії та необхідності навичок роботи з сучасними програмними засобами і платформами, що дійсно використовуються на практиці.
Дякуємо Віталію Олеговичу за демонстрацію основних можливостей адміністратора MOODLE і цікаву розповідь! Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Доцент кафедри комп’ютерних технологій та економічної кібернетики,
Бабич Т.Ю.
Визначення рейтингу студентів 4-го курсу
Ось і підходить до завершення навчальний процес студентів 4-го курсу.
За результатами сесії, наша стипендіальна комісія сформувала рейтинг студентів, які ще 2 місяці будуть отримувати стипендію.
А саме :
Академічна стипендія у підвищеному розмірі :
Морозюк Дмитро Юрійович |
ІПЗ-41 |
97,50 бали |
Ординарна (звичайна) академічна стипендія:
Гадземан Максим Сергійович |
ІПЗ-41 |
95,00 балів |
Касперська Анастасія Олександрівна |
ІПЗ-41 |
90,67 бали |
Гунько Владислав Андрійович |
ІПЗ-41 |
89,33 бали |
Дворак Максим Петрович |
ІПЗ-41 |
86,83 бали |
Божок Віктор Сергійович |
ІПЗ-42інт |
74,00 бали |
Лещук Владислав Петрович |
ІСТ-41 |
81,17 бали |
Курченко Анна Андріївна |
ІСТ-41 |
78,00 балів |
Антонюк Богдан Сергійович |
ІСТ-21інт |
74,60 бали |
Година Назар Вікторович |
КІ-41 |
86,83 бали |
Голуб Петро Петрович |
КІ-41 |
84,17 бали |
Гикавий Ілля Сергійович |
КІ-41 |
82,50 бали |
Костінський Юрій Сергійович |
КІ-41 |
82,00 бали |
Вітрук Сергій Олегович |
КН-41 |
96,17 бали |
Гелета Назарій Віталійович |
КН-41 |
95,33 бали |
Антончук Ольга Русланівна |
КН-41 |
96,17 бали |
Сорока Володимир Романович |
КН-41 |
92,67 бали |
Лукашенко Максим Петрович |
КН-41 |
85,33 бали |
Мозоль Юрій Миколайович |
ПМ-21інт |
95,17 бали |
Верчінський Ігор Петрович |
ПМ-21інт |
79,83 бали |
Стипендія за результатами літньої сесії 2023-2024 н.р.
Рішенням стипендіальної комісії навчально-наукового інституту кібернетикм, інформаційних технологій та інженерії (протокол №30 від 11.07.2024 р.), та на підставі Правил призначення і виплати стипендій студентам, асистентам-стажистам, аспірантам і докторантам НУВГП (введених в дію наказом ректора №618 від 27.12.2022 року) затверджені наступні рейтингові списки студентів навчально-наукового інституту кібернетикм, інформаційних технологій та інженерії:
СТИПЕНДІЯ ЛИПЕНЬ 2024 ( загальний рейтинг)
Saturn Visual Solutions Limited
Курс відкритих гостьових онлайн-лекцій провів в нашому університеті Andrew Stets – архітектор програмного забезпечення та науковий комунікатор компанії Saturn Visual Solutions Limited. Манчестер, Англія (https://saturnvisual.com).
Лекції: «Software Design and Architecture for High-load Web Applications» (Дизайн програмного забезпечення та архітектура для високонавантажених веб-додатків) та Leveraging a unique blend of software architecture & science communication skills to build reliable solutions (Використання унікального поєднання архітектури програмного забезпечення та навичок наукового спілкування для створення надійних рішень) проводились для магістрів 5-го курсу навчально-наукового інституту «Кібернетики, інформаційних технологій та інженерії» спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» при вивченні ними дисципліни «Сучасні методи та технології захисту інформації», та для бакалаврів 3-го і магістрів 5-го курсів навчально-наукового інституту «Енергетики, автоматики та водного господарства» спеціальності 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» в рамках вивчення дисциплін: «Багаторівневі системи керування і збору даних» і «Машинне навчання в інтелектуальних та робототехнічних системах».
Проведений курс лекцій був акцентований на проблемах побудови високопродуктивних комп’ютерних систем з врахуванням особливості роботи в умовах великого навантаження та вимог до швидкодії.
Присутні на лекціях студенти та викладачі університету мали нагоду поспілкуватися з фахівцем-практиком щодо проектування та створення надійних комп'ютерних систем, архітектури та розробки масштабованих, відмовостійких програмних рішень, розробки та оптимізації WEB-додатків з великим обсягом трафіку.
На думку студентів матеріали лекцій, які провів Andrew Stets, були насичені поєднанням теоретичних знань і практичних ідей, та допомогли їм краще зрозуміти методику розробки ефективних та масштабованих систем, сучасні вимоги до створення WEB-додатків.
Внесок лектора у професійний розвиток студентів та у навчальний процес є надзвичайно важливим для подальшого розвитку сфери програмної інженерії.
Наявний позитивний контакт з аудиторією сприяв витанню атмосфери наукового єднання суб’єктів навчального процесу та, однозначно, сприяв підтриманню існуючого у студентів інтересу та прагнення до знань, формуванню мотивації навчально-пізнавальної діяльності.
Під час проведення заняття з дисципліни «Програмні засоби та платформи дистанційної освіти» для групи ЦТ-31 спеціальності «Професійна освіта (цифрові технології)» освітньої програми «Цифрові технології дистанційної освіти» було запрошено фахівця-практика – заступника керівника з навчальної роботи Відокремленого структурного підрозділу «Сарненський педагогічний фаховий коледж Рівненського державного гуманітарного університету», викладача методики навчання інформатики Радько Наталію Геннадіївну.
Розробка програми інформатизації Рівненської області
10 січня 2024 року доцент кафедри економічної кібернетики та комп’ютерних технологій В. Б. Василів взяв участь у засіданні науково-технічної ради з питань інформатизації регіону при Рівненській ОДА.
Науково-технічна рада при Рівненській ОДА є консультативно-дорадчим органом. Склад ради затверджений Головою Рівненської обласної державної адміністрації Олександром Ковалем, розпорядженням №215 від 10.05.2024р.
Основними завданнями науково-технічної ради є:
Сприяння облдержадміністрації у виробленні політики у сфері інформатизації;
Підготовка та затвердження завдань програми інформатизації Рівненської області;
Аналіз стану та перспектив розвитку інформатизації в області;
Розробка рекомендацій щодо удосконалення інформатизації в області;
Проведення експертизи проектів нормативно-правових актів у сфері інформатизації;
Інформування громадськості про діяльність у сфері інформатизації;
На засіданні науково-технічної ради обговорювався проект Програми інформатизації Рівненської області на 2024-2026 роки.
Основні напрямки програми:
Головуючий на засіданні, заступник голови ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Олександр Терещенко зазначив, - "Програма визначатиме вектори розвитку області у сфері діджиталізації. Так, покращуючи цифрові технології, зможемо зробити діяльність органів влади більш прозорою та ефективною".
Участь у засіданні науково-технічної ради для В. Б. Василіва стала чудовою можливістю поділитися своїми знаннями та досвідом у галузі інформатизації з представниками органів влади, науки та бізнесу.
Фото на сайті ОДА
https://www.rv.gov.ua/news/e-rivnenshchyna-v-oblasti-vyznachyly-tsyfrovi-vektory-do-2026-roku
З радістю ділимося чудовою новиною: проект Cooling Pet Mat наших талановитих студентів здобув перемогу на університетському конкурсі студентських стартапів «Cool Idea»!
Команда переможців:
Ментори команди:
Проект Cooling Pet Mat пропонує інноваційне рішення для охолодження собак у спекотну погоду. Килимок використовує комбінацію вентиляторів та елементів Пельтьє, щоб забезпечити комфортне та ефективне охолодження вихованців.
Конкурс «Cool Idea» - це щорічний захід, який організовується НУВГП з метою підтримки та розвитку студентського підприємництва. Конкурс дає можливість студентам представити свої ідеї стартапів, отримати цінні відгуки від експертів та виграти призи, які допоможуть їм втілити свої задуми в життя. Журі конкурсу, яке складалося з авторитетних експертів у сфері бізнесу та інновацій, ретельно оцінювало всі проекти за низкою критеріїв, включаючи оригінальність ідеї, життєздатність бізнес-моделі, потенціал команди та scalability проекту.
Перемога на конкурсі «Cool Idea» - це не лише визнання талановитості та наполегливості команди, але й чудова можливість для реалізації їхнього проекту.
Вітаємо наших студентів з цією значною перемогою! Бажаємо їм подальших успіхів та втілення їхніх задумів у життя!
Ця перемога є ще одним підтвердженням високого рівня підготовки наших студентів та їхнього прагнення до інновацій. Ми пишаємося нашими талановитими вихованцями та щиро віримо в їхнє успішне майбутнє!
Зав. Кафедрою КТЕК професор Грицюк П.М
Кафедра комп’ютерних технологій та економічної кібернетики ініціювала проведення професіоналом-практиком Андрієм Коломисом 11.04.2024р. майстер-класу на тему «Веб-фреймворк Angular» (в рамках дисципліни «Технології управління контентом») для здобувачів магістерського рівня вищої освіт за ОПП «Інформаційні технології в бізнесі». А. Коломис як досвідчений розробник програмного забезпечення рівня Senior software engineer ознайомив магістрантів з важливими практичними аспектами використання фреймворка Angular для створення високопродуктивних веб-додатків, його особливостями та структурою середовища розробки, а також продемонстрував ефективність застосування вказаного інструменту для написання окремих блоків програмного коду.
Інноваційний підрозділ інжинірингова лабораторія "Ноосфера"
Проєкт Національного фонду досліджень України
Науковий парк "Інноваційні технології Рівненщини"
Проєкт енергоефективності "Вища освіта"
INTERADIS
Європейський корпус солідарності Salto
Школа лідерства
Відкритий шкільний університет