Міністерство освіти і науки України започатковує посткросинг-проєкт під назвою «Вивчай світ → рекламуй Україну!» («Discover the world → promote Ukraine!»).
Основна мета проєкту – популяризація України у світі шляхом створення та обміну листівками між українськими школярами, студентами з іноземцями.
«Сьогодні важливим завданням у процесі формування особистості є не тільки організація якісного навчання, а й створення умов для розвитку міжособистісних та культурних комунікативних навичок школярів та студентів. Для цього ми запускаємо ініціативу з організації в закладах освіти пунктів посткросингу, що підтримуватиме розвиток самоврядування серед школярів та студентів. Спілкування за допомогою посткросингу сприятиме насамперед формуванню толерантного ставлення до представників інших культур, зближення людей різних національностей, розширенню світогляду, подолання мовних і просторових меж», – зазначив генеральний директор директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик МОН Олександр Пижов.
Проєкт складається з трьох етапів.
Перший етап – це формування бази листівок, які рекламують та розповідають про Україну (культуру, архітектуру (фото фасадів будівель закладів освіти), історію тощо).
Долучитися до цього етапу проєкту «Вивчай світ → Рекламуй Україну» можуть усі охочі. Для цього варто надсилати фото (аерофото) місцевих закладів освіти, архітектурних, історичних пам’яток, арт-об’єктів та визначних пам’яток культури і мистецтва.
Термін подання фотографій – до 10 жовтня 2021 року, за покликанням. Вимоги до фото:
- якість – 72 dpi, розмір 3840 x 2560;
- короткий опис українською та англійською мовами (до 200–230 символів);
- ім’я автора на зображенні, з метою захисту авторських прав.
Додаткову інформацію можна отримати за електронною адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Відібрані фотографії будуть надруковані на листівках для посткросингу та розповідатимуть про Україну світові.
Другий етап проєкту «Вивчай світ → Рекламуй Україну» – розроблення дизайну й виготовлення на основі надісланих фотографій брендованих посткросинг-листівок та марок, з подальшим розповсюдженням серед учасників проєкту.
Третій етап проєкту – обмін листівками між школярами та студентами по всьому світу. Школярі та студенти матимуть нагоду використовувати брендовані посткросинг-листівки, популяризувати та рекламувати Україну у всьому світі, разом із цим відкриватимуть нові країни та культури, покращуватимуть знання іноземних мов, розширюватимуть світогляд.
За результатами 2021/2022 навчального року учасники посткросинг-проєкту зможуть поділитися своїм досвідом посткросингу, враженнями від спілкування з іноземцями, а також презентувати власні колекції листівок.
Читайте нас також:
-
«Всесвітні студії» – освітня програма для молодих лідерів
До 15 травня 2021 року програма «Всесвітні студії» Фонду Віктора Пінчука приймає заявки на...
-
BridgeUSA: Обмін для українських викладачів
Американські ради з міжнародної освіти в Україні раді оголосити новий конкурс на участь у програмі BridgeUSA!
-
I етап студентської Всеукраїнської олімпіади з математики
Запрошуються студенти НУВГП! 30 листопада (четвер) 2023 року відбудеться I етап студентської...
-
Mitacs Globalink Research Internship 2023
Канадська організація Mitacs 11 серпня розпочала набір студентів для участі у...
-
Акредитаційна експертиза ОПП Інформаційні технології в бізнесі
В Національному університеті водного господарства та природокористування проводиться акредитаційна експертиза...
Залиште свій коментар
- Залишити коментар як гість. Зареєструватися або авторизуватися.