Четвер, 25 квітня 2024
  2 відповіді
  171 візитів
1
Голоси
Скасувати
Подається на обговорення проєкт освітньо-професійної програми «Енергетична ефективність будівель та обстеження інженерних систем» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 192 Будівництво та цивільна інженерія 2024.
URL: https://docs.google.com/document/d/1MH3GJrI_SRbhanrGfAglLorBUFPprrhT/edit?usp=sharing&ouid=116872435897916301521&rtpof=true&sd=true
Прийнята відповідь
0
Голоси
Скасувати
Перш за все, хочу відзначити високу якість та комплексний підхід до формування навчального плану програми. Включення як загальних, так і фахових дисциплін, а також практичних занять, забезпечує всебічну підготовку фахівців. Особливо цінним є акцент на практичних аспектах та реальних кейсах, що дозволяє студентам отримати не тільки теоретичні знання, а й практичні навички, необхідні для успішної роботи в галузі енергоефективності. Кваліфікаційні вимоги до випускників програми свідчать про високий рівень підготовки фахівців, які будуть здатні вирішувати складні завдання з енергоефективності та обстеження інженерних систем будівель.
Окремо хочу відзначити високий професіоналізм викладацького складу та наявність сучасного матеріально-технічного забезпечення, що є важливим елементом програми та сприяє підвищенню рівня підготовки студентів.
Програма детально описує загальні та спеціальні компетентності, які повинні опанувати студенти. Це сприяє формуванню всебічного розуміння необхідних знань та навичок. Інтеграція знань з інших галузей, особливо з акцентом на енергетичну ефективність, є важливим аспектом, який відповідає сучасним вимогам до будівельної індустрії.
Документ не містить рецензій-відгуків зовнішніх стейкхолдерів, що може зменшити довіру до програми з боку потенційних студентів!
Деталізація програмних результатів: Деякі програмні результати (РН) могли б бути більш конкретними для чіткішого розуміння очікуваних результатів від студентів.

Рекомендації:
Відгуки зовнішніх стейкхолдерів: Додати рецензії-відгуки від представників індустрії або інших академічних установ для підвищення довіри до програми.
Розширення міжнародної співпраці: Розглянути можливість розширення міжнародної співпраці, включаючи обміни студентами та викладачами, для покращення якості освіти та розширення можливостей працевлаштування випускників.
Включення нових технологій: Розглянути включення нових технологій та методів, які наразі використовуються в будівництві, щоб програма залишалася актуальною та відповідала потребам ринку праці.
Прийнята відповідь
0
Голоси
Скасувати
Перш за все, хочу відзначити високу якість та комплексний підхід до формування навчального плану програми. Включення як загальних, так і фахових дисциплін, а також практичних занять, забезпечує всебічну підготовку фахівців. Особливо цінним є акцент на практичних аспектах та реальних кейсах, що дозволяє студентам отримати не тільки теоретичні знання, а й практичні навички, необхідні для успішної роботи в галузі енергоефективності. Кваліфікаційні вимоги до випускників програми свідчать про високий рівень підготовки фахівців, які будуть здатні вирішувати складні завдання з енергоефективності та обстеження інженерних систем будівель.
Окремо хочу відзначити високий професіоналізм викладацького складу та наявність сучасного матеріально-технічного забезпечення, що є важливим елементом програми та сприяє підвищенню рівня підготовки студентів.
Наталія Віталіївна Кравченко вибрав відповідь #379 як відповідь на цей допис — 6 місяців тому
  • Сторінка :
  • 1
На цей допис поки що немає відповідей.
Будьте одними з перших, хто відповість на цей допис!

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування