П'ятниця, 17 травня 2024
  7 відповіді
  349 візитів
7 місяців тому
·
#364
0
Голоси
Скасувати
Вивчення змісту, представленої кафедрою маркетингу НУВГП ОНП «Маркетинг», дозволяє зробити висновок, що при розробці цієї освітньо-наукової програми враховані вимоги Стандарту вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (Наказ МОН № 313 від 07.04.2022). Обсяг освітньої складової складає 46 кредитів, нормативний обсяг підготовки доктора філософії з маркетингу становить 4 роки, що відповідає вимогам Стандарту. До формування складу освітніх компонент застосований збалансований підхід, що передбачає набуття компетентностей: 1) зі спеціальності – «Сучасні аспекти наукової спеціальності 075 «Маркетинг»», «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності 075 «Маркетинг»» (32,6% загального обсягу програми); 2) загально-наукових (філософських) – «Філософія науки та професійна етика» (6,5% загального обсягу програми); 3) мовних – «Академічна іноземна мова» (13% загального обсягу програми); 4) універсальних навичок дослідника – «Управління науковими проектами» (8,7% загального обсягу програми). Практична підготовка доктора філософії з маркетингу у НУВГП забезпечується за рахунок ОК «Інноваційні педагогічні технології» та «Науково-педагогічна практика» (13% загального обсягу програми). Вибірковий блок складає 26% загального обсягу програми та сформований із дисциплін, котрі знаходяться у «Кошику НУВГП», що дозволяє забезпечити індивідуальну освітню траєкторію здобувача в/о. Одночасно варто було б осучаснити назви ОК 5 і ОК 6 з урахуванням різновекторності у професійній діяльності майбутніх докторів філософії з маркетингу, а саме освіта, наука, реальна економіка тощо. В цілому, зміст освітньо-наукової програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти НУВГП відповідає нормативній базі, корелює з потребами сучасного наукового та професійного середовища.
д.е.н., проф. Інна Дейнега
7 місяців тому
·
#372
0
Голоси
Скасувати
Освітньо-наукова програма "Маркетинг" відповідає вимогам Стандарту вищої освіти зі спеціальності для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, збалансована в частині співвідношення обовʼязкових та вибіркових компонентів. Водночас, рекомендується при визначенні особливостей освітньо-наукової програми зробити акцент саме на маркетингових дослідженнях, оскільки "вдосконалення знання іноземної мови для професійного спілкування" відповідає СК02, "оволодіння основами педагогіки" відповідає СК04, "використання комп’ютерних технологій" - СК03 ( в частині цифрових технологій), розробка маркетингових проєктів - СК05. Зазначені спеціальні компетентності є визначеними стандартом, а отже обов'язковими до виконання і не можуть вважатися особливостями. Унікальність програми розкривається єдиною компетентністю СК09 та єдиним програмним результатом ПРН10. Пропонується переглянути зазначені СК та ПРН, зробивши більш чіткий наголос на сталому розвитку та зеленому маркетингу, які відповідно до змісту та описання програми формують її особливості.
Враховуючи особливості ОНП, що заявлені, варто було би переглянути перелік обовʼязкових освітніх компонентів Циклу фахової (професійної) підготовки. Теперішні назви ОК є малоінформативними та важкими для сприйняття як експертним середовищем, так і потенційними здобувачами. Пропонується розглянути можливість додавання таких ОК з урахуванням досвіду аналогічних ОНП українських ЗВО та американського: Екологічний маркетинг у системі управління сталим розвитком, Стратегічне управління ланцюгами створення цінностей, Дослідження поведінки споживачів, з урахуванням досвіду таких програм (https://www.hbs.edu/doctoral/phd-programs/marketing/Pages/program-requirements.aspx , https://www.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/1/075_ONP_2023.pdf , https://feba.nau.edu.ua/images/mark/opp/phd/onp_2022.pdf , http://marketing.wunu.edu.ua/wp-content/uploads/ONP_MARKETING_PhD_075_2022-%D0%BF%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%83-1.pdf , https://science.snau.edu.ua/wp-content/uploads/2023/01/%D0%9E%D0%9D%D0%9F_075_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3_2022-2023-.pdf , https://marketing.kpi.ua/files/plans/2022/075_ONPD_Marketing_2022%20%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0.pdf).
Зі структурно-логічної схеми не зовсім зрозуміло, чому ВК4 вивчається після ОК07 Науково-педагогічна практика. Також привертає увагу нерівномірність навантаження здобувачів впродовж першого (32 кредити) та другого років навчання (14 кредитів).
На сторінці 15, у Матриці відповідності програмних компетентностей освітнім компонентам ОНП, ЗК4 не забезпечується жодним обов'язковим ОК ОНП, що очевидно є технічною помилкою.
Серед позитивних сторін даної ОНП варто відзначити її спрямованість на проблеми екологічного маркетингу, оптимальну кількість обовʼязкових ОК та відсутність дрібних з точки зору навчального навантаження компонентів, чітку структуру. Після усунення перелічених вище незначних зауважень програма може бути успішно реалізована закладом, відображаючи запит на актуальні потреби здобувачів ступеню доктора філософіі.

Директор навчально-наукового інституту економіки
Національного технічного університету "Дніпровська політехніка",
професор, доктор економічних наук,
професор кафедри менеджменту Артем БАРДАСЬ
Олена Володимирівна Попко змінив назву з Проєкт ОНП "Маркетиг" спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти на Проєкт ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти — 7 місяців тому
7 місяців тому
·
#381
0
Голоси
Скасувати
Долучаючись до обговорення, хочу відзначити, що позитивними аспектами даної ОНП є фахова та педагогічна підготовка здобувачів, вивчення іноземної мови та дисциплін за вибором. ОНП «Маркетинг» третього рівня вищої освіти є збалансованою та відповідає вимогам до підготовки докторів філософії в сфері маркетингу.

Васюк І.В.- кандидат економічних наук, доцент кафедри обліку та фінансів Дубенської філії Університету «Україна», директор Дубенського фахового коледжу Університету «Україна».
7 місяців тому
·
#382
0
Голоси
Скасувати
Розглянула Проєкт ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Символічно, що ознайомлення з поєктом відбувалось на тижні після Дня науки, коли ЗВО та наукові установи відзначали це свято, підкреслюючи вагомість вітчизняних наукових досліджень. За цією ОНП необхідно готувати фахівців регіонального ринку праці для відновлення повоєнної економіки. В ОНП підкреслюється цільова практичність, що орієнтована на інноваційність та високий ступінь самостійності здобувачів.
Д-р екон. н., професор, академік АЕНУ, професор кафедри менеджменту Міжнародного гуманітарного університету (м. Одеса) Марина Балджи
7 місяців тому
·
#384
0
Голоси
Скасувати
Представлений для обговорення проєкт ОНП "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" за своєю структурою та змістовним наповненням відповідає Стандарту вищої освіти. ОНП «Маркетинг» забезпечує можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії, що складає 25 % від загальної кількості кредитів ЄКТС. Такий підхід, як з використанням проблемно-орієнтованого навчання, дозволяє сформувати цілісне набуття загальних та фахових компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплекснихпроблем маркетингового спрямування. Особливістю ОНП є прикладний характер, що є, безумовно, позитивною практикою. Вважаю, що освітньо-наукова програма "Маркетинг" може бути успішно реалізована в Національному університеті водного господарства та природокористування.
Завідувач кафедри маркетингу та бізнес-аналітики ДонНУ імені Василя Стуса, к.е.н., доцент Олена БОЄНКО
6 місяців тому
·
#385
0
Голоси
Скасувати
Результати ознайомлення з представленим для громадського обговорення проєктом освітньо-наукової програми "Макретинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти дають підстави стверджувати, що потенційні здобувачі вищої освіти матимуть змогу отримати якісні, релевантні до вимог сучасності знання та вміння. Серед підстав так стверджувати виокремив би такі:
- ОНП відповідає вимогам Стандарту вищої освіти для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти;
- освітні компоненти програми знаходяться у логічному взаємозв'язку між собою та, як наслідок, забезпечують послідовне набуття загальної та фахової підготовки, необхідної для майбутнього доктора філософії, в тому числі в рамках проведення ним наукових досліджень на достатньому рівні;
- індивідуальна траєкторія навчання здобувача (в частині відповідних освітніх компонент) як забезпечує виконання вимог Стандарту, так і за своїм обсягом є достатньою для забезпечення набуття ним тих знань та вмінь, які, відповідно до його особистого бачення, є важливими для нього в майбутньому;
- ОНП декларує чіткі ознаки власної оригінальності, диференціації її на фоні інших аналогічних програм, що існують на вітчизняному ринку вищої освіти: сформульовані вони з акцентом на можливості впровадження в маркетингову практику підприємств базових правил безпечних, ресурсозберігаючих та дружніх до природи технологій;
- широке коло міжнародних контактів університету у сфері науки та освіти дає змогу запропонувати здобувачам та науково-педагогічним працівникам, безпосередньо дотичним до реалізації освітньо-наукової програми належну міжнародну кредитну мобільність - важливу для підвищення власної кваліфікації та проведення на високому рівні наукових досліджень, налагодженню міжособистісних контактів для реалізації в майбутньому наукових проєктів.

З повагою,
Назар Глинський,
д.е.н., доц., зав. каф. маркетингу і логістики НУ "Львівська політехніка"
6 місяців тому
·
#404
0
Голоси
Скасувати
Наданий для обговорення проєкт ОНП «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», сформований на базі науково-методичних, методологічних напрацювань кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування. Слід відмітити повну відповідність наданої ОНП до вимог діючого Cтандарту вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» для третього (доктор філософії) рівня вищої освіти. Прослідковується збалансованість компонент ОНП, які, дійсно, віддзеркалюють освітньо-наукові тренди у сфері сучасного маркетингу. Гадаю, що освітньо-наукова програма "Маркетинг" є сучасною, конкурентною та заслуговує на впровадження в Національному університеті водного господарства та природокористування.


З повагою,
к.е.н., доц. зав. каф. маркетингу, НТУ "Дніпровська політехніка"
  • Сторінка :
  • 1
На цей допис поки що немає відповідей.
Будьте одними з перших, хто відповість на цей допис!

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

mail@nuwm.edu.ua

Контакти

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування