Вівторок, 21 листопада 2023
  4 відповіді
  240 візитів
2
Голоси
Скасувати
Пропонується на громадське обговорення проєкт ОПП "МЕДІАПРАВО ТА МЕДІАБЕЗПЕКА" зі спеціальності 061 Журналістика.
5 місяців тому
·
#243
0
Голоси
Скасувати
Перелік компонентів освітньо-професійної програми «Медіаправо та медіабезпека» другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 Журналістика відбиває сучасні тенденції діяльності медіа, дозволяє сформувати визначені стандартом і ОП компетентності та досягти програмних результатів навчання.
Варто відзначити передбачену ОП можливість побудови здобувачами індивідуальної траєкторії навчання, що реалізується завдяки наявності вибіркових компонент. Здобувач таким чином здійснює власний вибір дисциплін. Такий підхід ще раз підкреслює студентоцентризм побудови ОП та усього освітнього процесу, що відбувається у Національному університеті водного господарства та природокористування.
Рецензована освітньо-професійна програма має високий рівень інформаційного, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення, враховує особливості та вимоги сучасного розвитку медіа-сфери, дозволяє комплексно і системно підходити до підготовки магістрів журналістики.

Віталій Гандзюк,
доцент, завідувач кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю
ВДПУ імені Михайла Коцюбинського (м.Вінниця)
5 місяців тому
·
#244
0
Голоси
Скасувати
Ознайомлення з ОПП "Медіаправо та медіабезпека" дає змогу констатувати, що підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти забезпечується гармонійним поєднанням теоретичного та прикладного навчання. Документ містить перелік програмних компетентностей, що визначають здатність випускника за рівнем магістра здійснювати професійну діяльність відповідно до здобутої кваліфікації. Репрезентовані програмні компетентності -- загальні та фахові -- відповідно до профілю підготовки фахівців. Фахові компетентності мають практичне спрямування, є специфічними для освітньо-професійної програми і своїм змістом визначають напрям підготовки фахівця. План підготовки магістрів повністю відповідає завданням освітньо-професійної програми. Послідовність вивчення запропонованих дисциплін, їх найменування, кількість годин, план і графік освітнього процесу відповідають вимогам до підготовки здобувачів вищої освіти. Магістерська програма є справді якісною, побудована з урахуванням пропозицій роботодавців, що повністю відповідає сучасному рівневі галузі й дасть змогу здійснити підготовку фахівців, які відповідатимуть потребам сучасного ринку.

Володимир Олексенко, докт. філол. наук, професор Херсонського державного університету
Формування професійних навичок майбутніх медійників сьогодні зумовлюється глобалізаційними процесами та умовами повномасштабної війни. Сьогодні одним із найактуальніших завдань перед медійною освітою постає вдосконалення та гармонізація українського законодавства інформаційного циклу, адже існують проблеми інформаційної безпеки і інформації як соціальної зброї , а також проблеми знання та розуміння медіа законодавства. Тому ОП «Медіаправо та медіа безпека» є на часі. Заслуговує на увагу у ній чіткість критеріїв оцінювання, а також логіка почерговості вивчення дисциплін основного та вибіркового блоків. ОП також забезпечить у майбутніх медійників сучасні компетентності та широкий інструментарій професійних знань, тобто передбачає якісну професійну підготовку фахівця у галузі «Журналістика».
Доктор філологічних наук, професор, завідувачка кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Наталія ПОПЛАВСЬКА
4 місяців тому
·
#247
0
Голоси
Скасувати
Запропонована освітньо-професійна програма “Медіаправо та медіабезпека” другого (магістерського) рівня вищої освіти дуже важлива й актуальна, оскільки вдало поєднує в собі важливі і необхідні для сучасного медійника компоненти з медіаправа і медіабезпеки. Усі складники освітньо-професійної програми чіткі й добре обґрунтовані. Нормативними є обсяги співвідношення обов’язкових і вибіркових компонентів ОПП. Засвоєння фахових і загальних компетентностей допоможе майбутньому випускникові зреалізуватися в сучасному інформаційному і водночас правовому середовищі. Програмні результати уповні випливають із зазначених у навчальному плані освітніх компонентів. Позитивним є багатогранність вибіркових компонентів, які представлено у шести блоках.
На нашу думку, попри добрий і структурований навчальний план, варто було б передбачити в майбутньому введення освітнього компонента (або якогось модуля в межах дисципліни) англійською мовою, адже це дуже важливо для реалізації і презентації інформаційного продукту на міжнародному ринку освітніх послуг.
Загалом рецензована освітньо-професійна програма “Медіаправо та медіабезпека" на другому (магістерському) рівні вищої освіти відповідає всім нормативним вимогам Стандарту вищої освіти за спеціальністю 061 “Журналістика” для другого (магістерського) рівня вищої освіти, який затвердило і ввело в дію Міністерство освіти і науки України (наказ № 994 від 08.11.2022 р.). Вважаємо, що її реалізація дуже важлива сьогодні. Саме за такими спеціалізованими програмами гарне майбутнє!

Андрій ЯЦЕНКО, кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри мови ЗМІ, заступник декана з наукової і навчально-методичної роботи факультету журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка
  • Сторінка :
  • 1
На цей допис поки що немає відповідей.
Будьте одними з перших, хто відповість на цей допис!

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Політика конфіденційності

Технічна підтримка сайту

Повідомити про корупцію

Image

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11, тел. (0362) 63-32-09

mail@nuwm.edu.ua

Наші координати

Скринька довіри

Image

При використанні матеріалів - посилання на сайт  обов'язкове

Всі права захищені законодавством України

Технічна підтримка сайту

Україна, 33028, м. Рівне, вул. Соборна 11,

тел. (0362) 63-32-09

mail@nuwm.edu.ua

Наші координати

2024 Національний університет водного господарства та природокористування