Проект ОП " Публічне управління та адміністрування" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 2024 р. має чітко сформульовані цілі за спец. 281. Склад ОК вказує на відповідність цілей та ПРН, а також враховує тенденції розвитку спеціальності, діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, галузеві особливості через окремі ОК. Склад вибіркових ОК дозволяє здобувачам ефективно формувати особисту освітню траєкторію навчання. В ОП прослідковується спеціалізація і відповідність предметній області фахівців з публічного управління та адміністрування. Позитивно оцінюється залучення здобувача в склад робочої групи, що також підкреслює студентоцентрований підхід. Зміст ОП в цілому має чітку структуру, освітні компоненти взаємопов’язані між собою. ОПП містить обов’язкові та вибіркові компоненти. Позитивно оцінюється запропонований склад вибіркових дисциплін,який дозволяє поглибити компетенції.
Пропозиції:
1) відповідно до структурно-логічної схеми навчального плану, ОК " Безпека життєдіяльності та цивільний захист" передбачена на 4 курсі, пропонується включити на 1 курс, зважаючи на актуальність дисципліни в умовах військового стану;
2) ОК "Особливості розвитку сільських територій" надати іншу назву, яка б краще підсилювала фокус ОП, напр. " Управління розвитком сільських територій";
3) у розділі " Викладання та навчання" твердження "Навчально-методичне забезпечення і консультування самостійної роботи здійснюється через модульний формат навчання та використання електронних підручників та методичних вказівок" в такій редакції є дискусійним, адже також здобувачі використовують навчальні посібники, монографії, статті і т.п. і переважно в електронному вигляді, але не винятково. Також в цьому розділі можна зауважити і про застосування неформальної та інформальної освіти;
4)окремі редакційні правки (стор.1 назва ОП, стор. 2 нова назва кафедри).