Нещодавно в НУВГП проводився курс відкритих гостьових онлайн-лекції, які проводив Andrew Stets – випускник нашого університету в минулому, а в даний час архітектор програмного забезпечення та науковий комунікатор компанії Saturn Visual Solutions Limited. Манчестер, Англія (https://saturnvisual.com).
В рамках курсу, зокрема, проводились лекції на теми «Software Design and Architecture for High-load Web Applications» (Дизайн програмного забезпечення та архітектура для високонавантажених веб-додатків), Leveraging a unique blend of software architecture & science communication skills to build reliable solutions (Використання унікального поєднання архітектури програмного забезпечення та навичок наукового спілкування для створення надійних рішень) для бакалаврів 3-го та магістрів 5-го курсів навчально-наукового інституту «Енергетики, автоматики та водного господарства» спеціальності 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» в рамках вивчення дисциплін: «Машинне навчання в інтелектуальних та робототехнічних системах» і «Багаторівневі системи керування і збору даних», та окремо для магістрів 5-го курсу навчально-наукового інституту «Кібернетики, інформаційних технологій та інженерії» спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» при вивченні ними дисципліни «Сучасні методи та технології захисту інформації».
Під час занять використовувалася презентація, актуальні приклади, що зосереджувались на важливих аспектах розробки та оптимізації веб-додатків з великим обсягом трафіку.
Присутні на лекціях студенти та викладачі мали нагоду поспілкуватися з фахівцем-практиком щодо архітектури та розробки масштабованих, відмовостійких програмних рішень, досвіду проектування та створення надійних комп'ютерних систем на серверній і зовнішній частині, обміну технічними знаннями.
На думку присутніх матеріали лекцій, які провів Andrew Stets, та їх обговорення в режимі діалогу, що були насичені поєднанням теоретичних ідей і практичних знань, мали логічний, послідовний, доступний зміст, переконливий виклад та проблемний підхід, резюмувались аргументованими висновками.
Знання, які отримали студенти під керівництвом Андрія, не лише допоможуть їм зрозуміти сучасні вимоги до веб-додатків, а й надихнуть на розробку ефективних та масштабованих систем у майбутньому.
Наявний позитивний контакт з аудиторією, сприяв витанню атмосфери наукового єднання суб’єктів навчального процесу сфокусованих над проблемами побудови високопродуктивних комп’ютерних систем, враховуючи особливості роботи в умовах великого навантаження та вимог до швидкодії, та, однозначно, сприяв підтриманню існуючого у студентів інтересу та прагнення до знань, спрямуванню їх навчальної та наукової діяльності у необхідному руслі й формуванню стійкої позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності.