Учасники проєкту «Тиждень мрій» продовжують відвідувати лекції, а також практичні та лабораторні заняття у Навчально-науковому інституті охорони здоров’я
Для студентів групи ФКС-31 Навчально-наукового інституту охорони здоров’я та учнів рівненських шкіл відбулася лекція на тему «Танцювально-рухова терапія в реабілітації». Доцент Нагорна Ольга Борисівна разом з учасниками проєкту та здобувачами вищої освіти розглянули проблематику відновної терапії дітей з дитячим церебральним паралічем, посттравматичного синдрому у військовослужбовців, людей похилого віку. Ідея застосування методу танцювально-рухової терапії полягає у одночасному впливі на фізичну та психологічну, емоційну сфери людини. Майбутні випускники дізналися, як, використовуючи багатогранну складову цього методу, можливо досягти покращення точності, координації, синхронності рухів, емоційної стійкості, сформувати соціальне функціонування та вміння взаємодіяти в колективі.
Учні рівненських ліцеїв та студенти групи ФТЕ-41 ННІОЗ спільно провели дослідження у галузі фізичної терапії та ерготерапії. Під керівництвом викладача, доцента Гамми Тетяни Вікторівни, молоді дослідники здійснили вимірювання частоти серцевих скорочень та оцінили функціональний стан та здатність організму протистояти гіпоксії (проби Штанге та Генчі). Після отримання даних, учасники використали програму MS Excel для створення детального протоколу, в який внесли всі результати вимірювань, та провели статистичну обробку даних, що дозволило здійснити аналіз і зробити висновки щодо досліджених параметрів.
Старша викладачка та аспірантка Зарічнюк Ірина Романівна провела для випускників захоплююче та інформативне практичне заняття з кінезіотейпування. Учні дізнались історію виникнення методики, її механізми впливу, покази і протипокази до проведення, а також важливість вибору якісного тейпу та його правильного застосування. Вивчення цієї інноваційної методики дозволило учасникам проєкту не лише засвоїти теоретичний матеріал, але й отримати практичні навички під керівництвом досвідченого фахівця.