Освітня діяльність
- 193 Геодезія та землеустрій: бакалавр. У процесі навчання здобувачі освіти отримують навички розв'язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних технологій; проводити вимірювання на земній поверхні для відображення її на планах та картах, для розв'язання різних наукових і практичних завдань; розробляти геоінформаційні системи територіально-просторового планування та здійснювати їх супровід. Випускники отрумують перспективу працювати: в Державних органах контролю за використанням та охороною земель; Державних та приватних топографо-геодезичних та картографічних підприємствах; приватних підприємствах з надання землевпорядних, геодезичних послуг та послуг зі збору та опрацювання геопросторових даних, розробки та супроводу геоінформаційних систем; будівельних компаніях.
Інформація за освітніми програмами:
- Освітньо-професійна програма "Геодезія та землеустрій" першого рівня вищої освіти за спеціальністю 193 "Геодезія та землеустрій" галузі знань 19 "Архітектура та будівництво". Кваліфікація: бакалавр із геодезії та землеустрою (2021);
- Рецензія на освітньо-професійну програму від директора Рівненського відокремленого підрозділу громадської організації "Асоціація фахівців землеустрою України";
- Рецензія на освітньо-професійну програму від директора ТОВ "КОМПАНІЯ "ТВІС";
- Рецензія на освітньо-професійну програму від директора ПрАТ "Систем Солюшнс";
- Рецензія на освітньо-професійну програму від генерального директора ТОВ "ММГП";
- НП 2021 р., спец. 193 Геодезія та землеустрій, бакалавр, денна ф.н.;
- НП 2021 р., спец. 193 Геодезія та землеустрій, бакалавр, денна ф.н. (скорочений термін навчання);
- НП 2021 р., спец. 193 Геодезія та землеустрій, бакалавр, заочна ф.н.;
- НП 2021 р., спец. 193 Геодезія та землеустрій, бакалавр, заочна ф.н. (скорочений термін навчання).
№ п/п | Назва | Кількість кредитів | Тип підсумкового контролю |
1 | Топографічні плани та карти | 4 | залік |
2 | Топографічне креслення | 4 | залік |
3 | Геодезичні прилади з основами метрології та стандартизації | 7 | залік |
4 | Супутникові навігаційні системи | 7 | залік |
5 | Цифрова топографія | 5 | залік |
6 | Технічні основи проектування | 5 | залік |
7 | Проектування та управління базами геопросторових даних | 4 | екзамен |
8 | Основи системного аналізу | 4 | екзамен |
9 | Аналіз даних ДЗЗ | 5 | екзамен |
10 | Аналіз і моделювання в ГІС | 5 | екзамен |
11 | Інженерна геодезія | 3 | залік |
12 | Будівництво | 3 | залік |
13 | Навчальна практика з інженерної геодезії | 3 | залік |
14 | Вища геодезія | 4 | залік |
15 | Обміри об’єктів нерухомості | 4 | залік |
16 | Програмно-технічний інструментарій ГІС | 3 | залік |
17 | Тривимірне моделювання засобами ГІС | 3 | залік |
18 | Навчальна практика з застосування ГІС | 3 | залік |
19 | Мережевий аналіз в ГІС | 4 | залік |
20 | Технології публікації геопросторових даних | 4 | залік |
21 | Сучасна військова топографія | 3 | залік |
22 | Використання програмних засобів у геодезичних та землевпорядних роботах | 3 | залік |
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ
здобувачів вищої освіти випускового курсу/року навчання
освітнього рівня «БАКАЛАВР» (2020-2021 н.р.)
ЩОДО ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
Інформація щодо опитування випускників
ННІ |
Агроекології та землеустрою |
|
Кафедра |
Геодезії та картографії |
|
Спеціальність/освітня програма |
193 «Геодезія та землеустрій» |
|
Освітній рівень |
бакалавр |
|
Рік випуску |
2020-2021(весна-літо) |
|
Чисельність здобувачів вищої освіти |
за контингентом яких здійснюється оцінка якості |
42 |
які взяли участь у анкетуванні |
18 |
|
% участі в анкетуванні (бажано, щоб було не менше 60%) |
43 |
Усереднені відповіді за закритими запитаннями, бали
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Усереднений бал (заокруглений до десятих) |
1. |
Я мав(ла) можливість вільно вибирати дисципліни серед професійно-орієнтованих |
9,2 |
2. |
Я мав(ла) можливість вільно вибирати дисципліни поза межами освітньої програми (моєї спеціальності) |
9,2 |
3. |
Під час навчання викладачі використовували останні тенденції професійної сфери та наукові досягнення |
8,6 |
4. |
Я задоволений рівнем отриманих знань і компетентностей |
9,4 |
5. |
Я задоволений рівнем набуття соціальних навичок (soft skills) |
9,2 |
6. |
Я мав(ла) достатньо часу на самостійну підготовку, не був(ла) перезавантажений(а) |
8,4 |
7. |
Я мав(ла) можливість навчатись за програмами академічної мобільності |
9 |
8. |
Я мав(ла) можливість частково навчатись за неформальною формою освіти |
8 |
9. |
Я мав(ла) вільний доступ до інформаційних ресурсів (силабусів, інших навчально-методичних матеріалів) |
10 |
10. |
Я мав(ла) безоплатний доступ до міжнародних інформаційних ресурсів та баз даних |
9,8 |
11. |
Викладачі використовували сучасні педагогічні методи (майстер-класи, навчальні дискусії, мозковий штурм, тренінги, ділові ігри та інше) |
8,6 |
12. |
Викладачі оцінювали навчальні завдання об’єктивно і неупереджено |
9,4 |
13. |
До викладання залучались професіонали-практики |
9 |
14. |
Я долучався(лася) до аналізу та оновлення освітньої програми |
7,4 |
15. |
Мені регулярно повідомляли про результати анкетування та прийняті рішення |
9 |
16. |
Я наполегливо рекомендуватиму іншим навчатись у НУВГП на моїй освітній програмі/спеціальності |
9 |
Узагальнені відповіді за відкритими запитаннями
Запитання |
Узагальнені відповіді |
Чого мене, на мою думку, не навчили, а це потрібно на сучасному ринку праці |
Психології людини володіння сучасними приладами |
Які дисципліни необхідно ввести чи вилучити з освітнього процесу? |
Психологію,філософію |
Інші пропозиції щодо покращення якості освітньої програми |
Викладачам більше спілкуватися з студентами |
Координатор з якості ННІ З.Буднік
Координатор з якості кафедри Р.Янчук
10.07.21
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ
здобувачів вищої освіти випускового курсу/року навчання
освітнього рівня «БАКАЛАВР» (2021-2022 н.р.)
ЩОДО ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
Інформація щодо опитування випускників
ННІ |
Агроекології та землеустрою |
|
Кафедра |
Геодезії та карторафії |
|
Спеціальність/освітня програма |
Геодезія та землеустрій |
|
Освітній рівень |
бакалавр |
|
Рік випуску |
2022 |
|
Чисельність здобувачів вищої освіти |
за контингентом яких здійснюється оцінка якості |
36 |
які взяли участь у анкетуванні |
15 |
|
% участі в анкетуванні (бажано, щоб було не менше 60%) |
42 |
Усереднені відповіді за закритими запитаннями, бали
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Усереднений бал (заокруглений до десятих) |
1. |
Я мав(ла) можливість вільно вибирати дисципліни серед професійно-орієнтованих |
9.2 |
2. |
Я мав(ла) можливість вільно вибирати дисципліни поза межами освітньої програми (моєї спеціальності) |
9.6 |
3. |
Під час навчання викладачі використовували останні тенденції професійної сфери та наукові досягнення |
8.9 |
4. |
Я задоволений рівнем отриманих знань і компетентностей |
8.8 |
5. |
Я задоволений рівнем набуття соціальних навичок (soft skills) |
8.9 |
6. |
Я мав(ла) достатньо часу на самостійну підготовку, не був(ла) перезавантажений(а) |
8.2 |
7. |
Я мав(ла) можливість навчатись за програмами академічної мобільності |
8.7 |
8. |
Я мав(ла) можливість частково навчатись за неформальною формою освіти |
7.3 |
9. |
Я мав(ла) вільний доступ до інформаційних ресурсів (силабусів, інших навчально-методичних матеріалів) |
9.5 |
10. |
Я мав(ла) безоплатний доступ до міжнародних інформаційних ресурсів та баз даних |
9.1 |
11. |
Викладачі використовували сучасні педагогічні методи (майстер-класи, навчальні дискусії, мозковий штурм, тренінги, ділові ігри та інше) |
7.5 |
12. |
Викладачі оцінювали навчальні завдання об’єктивно і неупереджено |
8.7 |
13. |
До викладання залучались професіонали-практики |
8.7 |
14. |
Я долучався(лася) до аналізу та оновлення освітньої програми |
7.3 |
15. |
Мені регулярно повідомляли про результати анкетування та прийняті рішення |
8.6 |
16. |
Я наполегливо рекомендуватиму іншим навчатись у НУВГП на моїй освітній програмі/спеціальності |
8.5 |
Узагальнені відповіді за відкритими запитаннями
Запитання |
Узагальнені відповіді |
Чого мене, на мою думку, не навчили, а це потрібно на сучасному ринку праці |
Більше практики. Працювати з програмою AutoCAD. Я вважаю, що я здобув достатньо знань, щоб бути конкурентно спроможним на ринку праці. |
Які дисципліни необхідно ввести чи вилучити з освітнього процесу? |
Вилучити дисципліни, пов'язані з дослідженням грунтів. Вилучити такі загальні дисципліни як філософія,БЖД,ФЕДІА,Та направити цей час на дисципліни більш повязані з геодезією. На мою думку всі дисципліни були необхідні,а які потрібно ввести я не знаю |
Інші пропозиції щодо покращення якості освітньої програми |
Проводити більше зустрічей з фахівцями, які будуть ділитися власним досвідом. Креативніший підхід до пар.Я хотів би, щоб дисципліна "Використання AutoCAD/GeoniCS у геодезичних роботах" була серед обов'язкових. |
Координатор з якості ННІ З.Буднік
Координатор з якості кафедри Р.Янчук
28.06.2022
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ
здобувачів вищої освіти випускового курсу/року навчання
освітнього рівня «БАКАЛАВР» (2022-2023 н.р.)
ЩОДО ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
Інформація щодо опитування випускників
ННІ |
Агроекології та землеустрою |
|
Кафедра |
Геодезії та картографії |
|
Спеціальність/освітня програма |
Геодезія та землеустрій |
|
Освітній рівень |
бакалавр |
|
Рік випуску |
2023 |
|
Чисельність здобувачів вищої освіти |
за контингентом яких здійснюється оцінка якості |
52 |
які взяли участь у анкетуванні |
26 |
|
% участі в анкетуванні |
50 |
Усереднені відповіді за закритими запитаннями, бали
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Усереднений бал (заокруглений до десятих) |
1. |
Я мав(ла) можливість вільно вибирати дисципліни серед професійно-орієнтованих |
9,4 |
2. |
Я мав(ла) можливість вільно вибирати дисципліни поза межами освітньої програми (моєї спеціальності) |
9,8 |
3. |
Під час навчання викладачі використовували останні тенденції професійної сфери та наукові досягнення |
9,2 |
4. |
Я задоволений рівнем отриманих знань і компетентностей |
9,0 |
5. |
Я задоволений рівнем набуття соціальних навичок (soft skills) |
8,5 |
6. |
Я мав(ла) достатньо часу на самостійну підготовку, не був(ла) перезавантажений(а) |
9,1 |
7. |
Я мав(ла) можливість навчатись за програмами академічної мобільності |
8,6 |
8. |
Я мав(ла) можливість частково навчатись за неформальною формою освіти |
8,5 |
9. |
Я мав(ла) вільний доступ до інформаційних ресурсів (силабусів, інших навчально-методичних матеріалів) |
9,3 |
10. |
Я мав(ла) безоплатний доступ до міжнародних інформаційних ресурсів та баз даних |
8,9 |
11. |
Викладачі використовували сучасні педагогічні методи (майстер-класи, навчальні дискусії, мозковий штурм, тренінги, ділові ігри та інше) |
9,0 |
12. |
Викладачі оцінювали навчальні завдання об’єктивно і неупереджено |
9,4 |
13. |
До викладання залучались професіонали-практики |
9,0 |
14. |
Я долучався(лася) до аналізу та оновлення освітньої програми, зокрема за допомогою анкетування |
9,4 |
15. |
Мені регулярно повідомляли про результати анкетування та прийняті рішення |
8,5 |
16. |
Я наполегливо рекомендуватиму іншим навчатись у НУВГП на моїй освітній програмі/спеціальності |
9,2 |
Узагальнені відповіді за відкритими запитаннями
Запитання |
Узагальнені відповіді |
Чого мене, на мою думку, не навчили, а це потрібно на сучасному ринку праці |
Практика застосування сучасних програмних засобів (більше практики) |
Які дисципліни необхідно ввести чи вилучити з освітнього процесу? |
Вивчати застосування Autocad |
Інші пропозиції щодо покращення якості освітньої програми |
- |
Координатор з якості ННІ К.Турчина
Координатор з якості кафедри Р.Янчук
30.06.2023
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ
здобувачів вищої освіти випускового курсу/року навчання
освітнього рівня «БАКАЛАВР» (2023-2024 н.р.)
ЩОДО ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
Інформація щодо опитування випускників
ННІ |
Агроекології та землеустрою |
|
Кафедра |
Геодезії та картографії |
|
Спеціальність/освітня програма |
Геодезія та землеустрій |
|
Освітній рівень |
бакалавр |
|
Рік випуску |
2024 |
|
Чисельність здобувачів вищої освіти |
за контингентом яких здійснюється оцінка якості |
31 |
які взяли участь у анкетуванні |
11 |
|
% участі в анкетуванні |
35 |
Усереднені відповіді за закритими запитаннями, бали
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Усереднений бал (заокруглений до десятих) |
1. |
Я мав(ла) можливість вільно вибирати дисципліни серед професійно-орієнтованих |
8,5 |
2. |
Я мав(ла) можливість вільно вибирати дисципліни поза межами освітньої програми (моєї спеціальності) |
9,1 |
3. |
Під час навчання викладачі використовували останні тенденції професійної сфери та наукові досягнення |
8,9 |
4. |
Я задоволений рівнем отриманих знань і компетентностей |
8,7 |
5. |
Я задоволений рівнем набуття соціальних навичок (soft skills) |
8,5 |
6. |
Я мав(ла) достатньо часу на самостійну підготовку, не був(ла) перезавантажений(а) |
8,7 |
7. |
Я мав(ла) можливість навчатись за програмами академічної мобільності |
8,1 |
8. |
Я мав(ла) можливість частково навчатись за неформальною формою освіти |
7,9 |
9. |
Я мав(ла) вільний доступ до інформаційних ресурсів (силабусів, інших навчально-методичних матеріалів) |
9,8 |
10. |
Я мав(ла) безоплатний доступ до міжнародних інформаційних ресурсів та баз даних |
9,0 |
11. |
Викладачі використовували сучасні педагогічні методи (майстер-класи, навчальні дискусії, мозковий штурм, тренінги, ділові ігри та інше) |
8,1 |
12. |
Викладачі оцінювали навчальні завдання об’єктивно і неупереджено |
8,8 |
13. |
До викладання залучались професіонали-практики |
9,2 |
14. |
Я долучався(лася) до аналізу та оновлення освітньої програми, зокрема за допомогою анкетування |
8,0 |
15. |
Мені регулярно повідомляли про результати анкетування та прийняті рішення |
7,6 |
16. |
Я наполегливо рекомендуватиму іншим навчатись у НУВГП на моїй освітній програмі/спеціальності |
8,5 |
Узагальнені відповіді за відкритими запитаннями
Запитання |
Узагальнені відповіді |
Чого мене, на мою думку, не навчили, а це потрібно на сучасному ринку праці |
Хотілося б, як геодезисту, більше знань у галузі будівельної геодезії Нас навчили, але було б добре збільшити години на вивчення баз даних, роботи з запитами SQL (ГІС) |
Які дисципліни необхідно ввести чи вилучити з освітнього процесу? |
Роботі з більшою кількість програмного забезпечення
Дисципліни, які не стосуються нашої спеціалізації ( історія, філософія і.тд) вилучити |
Інші пропозиції щодо покращення якості освітньої програми |
Передивитись необхідність предметів які не надто пов'язані із отримуваною спеціальністю |
Координатор з якості ННІ К.Турчина
Координатор з якості кафедри Р.Янчук
28.06.2024
Зведені результати анкетування здобувачів за підсумками весняного семестру 2020-2021 навчального року
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Середнє значення за окремими критеріями |
Чисельність здобувачів: у групі/взяли участь в анкетуванні |
чисельність у групі/взяли участь в анкетуванні |
|
1. |
Начальна дисципліна стосується моєї спеціальності |
9,5 |
2. |
Навчальна дисципліна допомогла мені отримати практичні та сучасні навички |
9,0 |
3. |
Інформаційні ресурси навчальної дисципліни були доступними (лінки на ресурс, відеозаняття, слайдкурс, конспекти лекцій та ін.) |
9,3 |
4. |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив які знання та компетентності я здобуду, розподіл балів, умови складання та перескладання заліків, екзаменів та інше |
9,6 |
5. |
Викладач був відкритий до спілкування та доступний для зв’язку, заохочував висловлювати свою думку |
9,3 |
6. |
Викладач був коректним та тактовним |
9,5 |
7. |
Викладач використовував сучасні та цікаві методи навчання |
9,1 |
8. |
Викладач добре володіє технологіями дистанційного навчання в умовах карантину |
9,4 |
9. |
Я міг впливати на вибір викладачем форм та методів навчання |
8,3 |
10. |
Викладач об’єктивно та прозоро оцінював мої знання та знання моїх одногрупників |
9,4 |
11. |
Викладач добре володіє навчальним матеріалом |
9,8 |
12. |
Я хочу і надалі навчатися у цього викладача |
9,0 |
Середнє значення по кафедрі |
9,3
|
Координатор забезпечення якості Р.М.Янчук
10.07.2021
Зведені результати анкетування здобувачів за підсумками осіннього семестру 2021-2022 навчального року
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Середнє значення за окремими критеріями |
Чисельність здобувачів: 141/338 |
чисельність у групі/взяли участь в анкетуванні |
|
1. |
Навчальна дисципліна стосується моєї спеціальності |
9,0 |
2. |
Навчальна дисципліна допомогла мені отримати практичні та сучасні навички |
8,9 |
3. |
Я міг легко завантажити/отримати силабус, конспект лекцій, відеолекції, методичні вказівки та ін. |
9,1 |
4. |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив, які знання та компетентності я здобуду, розподіл балів, умови складання та перескладання заліків і екзаменів та інше |
9,2 |
5. |
Викладач був відкритий до спілкування та доступний для зв’язку, заохочував висловлювати свою думку |
8,8 |
6. |
Викладач був коректним та тактовним |
8,9 |
7. |
Викладач регулярно та вчасно надавав відгуки на мої роботи |
9,0 |
8. |
Викладач використовував сучасні та цікаві методи навчання |
8,8 |
9. |
Викладач добре володіє технологіями дистанційного навчання |
9,2 |
10. |
Я міг впливати на вибір викладачем форм та методів навчання |
7,7 |
11. |
Викладач об’єктивно та прозоро оцінював мої знання та знання моїх одногрупників |
9,0 |
12. |
Викладач пояснював причини виставлення своєї оцінки |
9,0 |
13. |
Викладач добре володіє навчальним матеріалом |
9,5 |
14. |
Викладач на заняттях обговорював такі питання як: етика та академічна доброчесність, санкції за плагіат, списування та інші порушення |
8,2 |
15. |
Мені регулярно надсилають узагальнені результати опитувань та прийняті рішення на основі пропозицій студентів |
8,4 |
16. |
Я хочу і надалі навчатися у цього викладача |
8,4 |
Середнє значення по кафедрі |
8,8 |
Координатор забезпечення якості Р.Янчук
12.01.22
Зведені результати анкетування здобувачів за підсумками весняного семестру 2021-2022 навчального року
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Середнє значення за окремими критеріями |
Чисельність здобувачів: у групі/взяли участь в анкетуванні |
чисельність у групі/взяли участь в анкетуванні |
|
1. |
Навчальна дисципліна стосується моєї спеціальності/освітньої програми |
9,3 |
2. |
Навчальна дисципліна допомогла мені отримати практичні та сучасні навички |
9,2 |
3. |
Я міг легко завантажити/отримати силабус, конспект лекцій, відеолекції, методичні вказівки та інші навчальні матеріали |
9,4 |
4. |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив, які знання та компетентності я здобуду, розподіл балів, умови складання та перескладання заліків і екзаменів та інше |
9,4 |
5. |
Викладач був відкритий до спілкування та доступний для зв’язку, заохочував висловлювати свою думку |
9,4 |
6. |
Викладач був коректним та тактовним |
9,4 |
7. |
Викладач регулярно та вчасно надавав відгуки на мої виконані навчальні завдання |
9,2 |
8. |
Викладач використовував сучасні та цікаві методи навчання (ділові ігри, тренінги, дискусії, дебати, аналіз конкретних ситуацій та ін. ) |
8,5 |
9. |
Викладач добре володіє технологіями дистанційного навчання |
9,4 |
10. |
Я міг вільно обирати теми для дослідження, способи та методи виконання навчальних завдань |
8,5 |
11. |
Викладач об’єктивно та прозоро оцінював мої знання та знання моїх одногрупників |
9,4 |
12. |
Викладач пояснював причини виставлення своєї оцінки |
9,2 |
13. |
На мою думку, викладач добре володіє навчальним матеріалом |
9,5 |
14. |
Викладач на заняттях обговорював такі питання як: етика та академічна доброчесність, санкції за плагіат, списування та інші порушення |
8,9 |
15. |
Я хочу і надалі навчатися у цього викладача |
9,2 |
Середнє значення по кафедрі |
9,2 |
Координатор забезпечення якості Р.Янчук
28.06.22
Зведені результати анкетування здобувачів за підсумками осіннього семестру 2022-2023 навчального року
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Середнє значення за окремими критеріями |
Чисельність здобувачів: 101/459 |
чисельність у групі/взяли участь в анкетуванні |
|
1. |
Навчальна дисципліна стосується моєї спеціальності/освітньої програми |
8,8 |
2. |
Навчальна дисципліна допомогла мені отримати практичні та сучасні навички |
8,6 |
3. |
Я міг легко завантажити/отримати силабус, конспект лекцій, відеолекції, методичні вказівки та ін. |
8,9 |
4. |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив, які знання та компетентності я здобуду, розподіл балів, умови складання та перескладання заліків і екзаменів та інше |
9,2 |
5. |
Викладач був відкритий до спілкування та доступний для зв’язку, заохочував висловлювати свою думку |
8,7 |
6. |
Викладач був коректним та тактовним |
8,9 |
7. |
Викладач регулярно та вчасно надавав відгуки на мої виконані навчальні завдання |
8,8 |
8. |
Викладач використовував сучасні та цікаві методи навчання |
8,2 |
9. |
Викладач добре володіє технологіями дистанційного навчання |
9,1 |
10. |
Я міг вільно обирати теми для дослідження, способи та методи виконання навчальних завдань |
8,1 |
11. |
Викладач об’єктивно та прозоро оцінював мої знання та знання моїх одногрупників |
8,8 |
12. |
Викладач пояснював причини виставлення своєї оцінки |
8,9 |
13. |
На мою думку, викладач добре володіє навчальним матеріалом |
9,5 |
14. |
Викладач на заняттях обговорював такі питання як: етика та академічна доброчесність, санкції за плагіат, списування та інші порушення |
8,2 |
15. |
Я хочу і надалі навчатися у цього викладача |
8,8 |
Середнє значення по кафедрі |
8,8 |
Координатор забезпечення якості Р.Янчук
18.01.2023
Зведені результати анкетування здобувачів за підсумками весняного семестру 2022-2023 навчального року
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Середнє значення за окремими критеріями |
Чисельність здобувачів: 98/341 |
чисельність у групі/взяли участь в анкетуванні |
|
1. |
Навчальна дисципліна стосується моєї спеціальності/освітньої програми |
9,1 |
2. |
Навчальна дисципліна допомогла мені отримати практичні та сучасні навички |
8,8 |
3. |
Я міг легко завантажити/отримати силабус, конспект лекцій, відеолекції, методичні вказівки та ін. |
9,1 |
4. |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив, які знання та компетентності я здобуду, розподіл балів, умови складання та перескладання заліків і екзаменів та інше |
9,1 |
5. |
Викладач був відкритий до спілкування та доступний для зв’язку, заохочував висловлювати свою думку |
8,8 |
6. |
Викладач був коректним та тактовним |
9,0 |
7. |
Викладач регулярно та вчасно надавав відгуки на мої виконані навчальні завдання |
8,8 |
8. |
Викладач використовував сучасні та цікаві методи навчання |
8,1 |
9. |
Викладач добре володіє технологіями дистанційного навчання |
9,1 |
10. |
Я міг вільно обирати теми для дослідження, способи та методи виконання навчальних завдань |
8,6 |
11. |
Викладач об’єктивно та прозоро оцінював мої знання та знання моїх одногрупників |
8,9 |
12. |
Викладач пояснював причини виставлення своєї оцінки |
8,9 |
13. |
На мою думку, викладач добре володіє навчальним матеріалом |
9,6 |
14. |
Викладач на заняттях обговорював такі питання як: етика та академічна доброчесність, санкції за плагіат, списування та інші порушення |
8,6 |
15. |
Я хочу і надалі навчатися у цього викладача |
9,1 |
Середнє значення по кафедрі |
8,9 |
Координатор забезпечення якості Р.Янчук
01.07.2023
Зведені результати анкетування здобувачів за підсумками осіннього семестру 2023-2024 навчального року
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Середнє значення за окремими критеріями |
Чисельність здобувачів: 100/412 |
чисельність у групі/взяли участь в анкетуванні |
|
1. |
Навчальна дисципліна стосується моєї спеціальності/освітньої програми |
9,4 |
2. |
Навчальна дисципліна допомогла мені отримати практичні та сучасні навички |
9,0 |
3. |
Я міг легко завантажити/отримати силабус, конспект лекцій, відеолекції, методичні вказівки та ін. |
9,2 |
4. |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив, які знання та компетентності я здобуду, розподіл балів, умови складання та перескладання заліків і екзаменів та інше |
8,9 |
5. |
Викладач був відкритий до спілкування та доступний для зв’язку, заохочував висловлювати свою думку |
9,0 |
6. |
Викладач був коректним та тактовним |
8,9 |
7. |
Викладач регулярно та вчасно надавав відгуки на мої виконані навчальні завдання |
9,0 |
8. |
Викладач використовував сучасні та цікаві методи навчання |
8,3 |
9. |
Викладач добре володіє технологіями дистанційного навчання |
8,9 |
10. |
Я міг вільно обирати теми для дослідження, способи та методи виконання навчальних завдань |
8,5 |
11. |
Викладач об’єктивно та прозоро оцінював мої знання та знання моїх одногрупників |
9,0 |
12. |
Викладач пояснював причини виставлення своєї оцінки |
8,9 |
13. |
На мою думку, викладач добре володіє навчальним матеріалом |
9,4 |
14. |
Викладач на заняттях обговорював такі питання як: етика та академічна доброчесність, санкції за плагіат, списування та інші порушення |
8,9 |
15. |
Я хочу і надалі навчатися у цього викладача |
8,9 |
Середнє значення по кафедрі |
8,9 |
Координатор забезпечення якості Р.Янчук
10.01.2024
Зведені результати анкетування здобувачів за підсумками весняного семестру 2023-2024 навчального року
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Середнє значення за окремими критеріями |
Чисельність здобувачів: 67/265 |
чисельність у групі/взяли участь в анкетуванні |
|
1. |
Навчальна дисципліна стосується моєї спеціальності/освітньої програми |
9,6 |
2. |
Навчальна дисципліна допомогла мені отримати практичні та сучасні навички |
9,2 |
3. |
Я міг легко завантажити/отримати силабус, конспект лекцій, відеолекції, методичні вказівки та ін. |
9,5 |
4. |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив, які знання та компетентності я здобуду, розподіл балів, умови складання та перескладання заліків і екзаменів та інше |
9,4 |
5. |
Викладач був відкритий до спілкування та доступний для зв’язку, заохочував висловлювати свою думку |
9,1 |
6. |
Викладач був коректним та тактовним |
9,3 |
7. |
Викладач регулярно та вчасно надавав відгуки на мої виконані навчальні завдання |
9,6 |
8. |
Викладач використовував сучасні та цікаві методи навчання |
8,7 |
9. |
Викладач добре володіє технологіями дистанційного навчання |
9,4 |
10. |
Я міг вільно обирати теми для дослідження, способи та методи виконання навчальних завдань |
9,0 |
11. |
Викладач об’єктивно та прозоро оцінював мої знання та знання моїх одногрупників |
9,4 |
12. |
Викладач пояснював причини виставлення своєї оцінки |
9,4 |
13. |
На мою думку, викладач добре володіє навчальним матеріалом |
9,5 |
14. |
Викладач на заняттях обговорював такі питання як: етика та академічна доброчесність, санкції за плагіат, списування та інші порушення |
9,2 |
15. |
Я хочу і надалі навчатися у цього викладача |
9,2 |
Середнє значення по кафедрі |
9,3 |
Координатор забезпечення якості Р.Янчук
06.07.2024
Зведені результати анкетування здобувачів за підсумками осіннього семестру 2024-2025 навчального року
Таблиця 3
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Середнє значення за окремими критеріями |
Чисельність здобувачів: 108/507 |
чисельність у групі/взяли участь в анкетуванні |
|
1. |
Я мав достатньо часу на самостійну підготовку, не був перезавантажений з цієї дисципліни |
9,3 |
2. |
Навчальна дисципліна допомогла мені отримати практичні та сучасні навички |
9,3 |
3. |
Я міг легко завантажити/отримати силабус, конспект лекцій, відеолекції, методичні вказівки та інші навчальні матеріали |
9,2 |
4. |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив, які знання та компетентності я здобуду, розподіл балів, умови складання та перескладання заліків і екзаменів та інше |
9,0 |
5. |
Викладач був відкритий до спілкування та доступний для зв’язку, заохочував висловлювати свою думку |
9,0 |
6. |
Викладач був коректним та тактовним |
9,1 |
7. |
Викладач регулярно та вчасно надавав відгуки на мої виконані навчальні завдання |
9,1 |
8. |
Викладач використовував сучасні та цікаві методи навчання (ділові ігри, тренінги, дискусії, дебати, аналіз конкретних ситуацій та ін.) |
8,8 |
9. |
Викладач добре володіє технологіями дистанційного навчання |
8,9 |
10. |
Я міг вільно обирати теми для дослідження, способи та методи виконання навчальних завдань |
8,7 |
11. |
Викладач об’єктивно та прозоро оцінював мої знання та знання моїх одногрупників |
8,9 |
12. |
Викладач пояснював причини виставлення своєї оцінки |
9,0 |
13. |
На мою думку, викладач добре володіє навчальним матеріалом |
9,3 |
14. |
Викладач на заняттях обговорював такі питання як: етика та академічна доброчесність, санкції за плагіат, списування та інші порушення |
8,9 |
15. |
Я хочу і надалі навчатися у цього викладача |
9,0 |
Середнє значення по кафедрі |
9,0 |
Координатор забезпечення якості Р.Янчук
11.01.2025