Наукова робота кафедри маркетингу здійснюється за такими основними напрямами: виконання науково-дослідних робіт; підготовка кандидатських і докторських дисертацій аспірантами і докторантами кафедри; видання монографій, наукових статей, підручників, навчальних посібників; участь викладачів кафедри у міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях, круглих столах та інших наукових заходах; наукова співпраця з провідними підприємствами та бюджетними установами; участь у міжнародних семінарах та стажування викладачів кафедри в провідних закладах вищої освіти; залучення обдарованої студентської молоді до наукової роботи тощо.
Наукові дослідження кафедри маркетингу формуються, виходячи зі сфери наукових інтересів викладачів. Науково-дослідна робота кафедри маркетингу проводиться за темами:
1) «Актуальні проблеми теорії та практики маркетингу і логістики в Україні» (Державний реєстраційний номер: 0114U001136 від 23.01.2014 р.). Керівник роботи: д.е.н., проф. Мальчик М.В. Відповідальний виконавець: к.е.н., доц. Попко О.В.
2) «Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія і практика» (Державний реєстраційний номер: 0117U001035 від 24.01.2017 р.). Керівник роботи: д.е.н., проф. Мальчик М.В. Відповідальний виконавець: к.е.н., доц. Попко О.В.
3) «Сучасні тренди маркетингу і логістики в умовах глобальних викликів» (Державний реєстраційний номер: 0121U112190 від 20.07.2021 р.). Керівник роботи: д.е.н., проф. Мальчик М.В. Відповідальний виконавець: д.е.н., проф. Попко О.В.
Впродовж дванадцяти років функціонування колектив кафедри маркетингу в рамках виконання комплексних кафедральних тем підготував низку наукових праць, серед яких – 10 колективних монографій, навчальні посібники, понад 150 фахових публікацій різного рівня.
Кафедра маркетингу виступає співорганізатором та активним учасником міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференцій, круглих столів, бізнес-тренінгів. Результатом співпраці з ГО «Українська асоціація маркетингу» стали спільні бізнес-тренінги: «Практичні прийоми Інтернет-маркетингу», «Організація рекламної кампанії в Інтернет»; круглі столи: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі», «Міжнародний маркетинг і digital-стратегія», «Політичний маркетинг».
Починаючи з 2013 року, кафедра маркетингу виступає співорганізатором роботи секції «Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія і практика», а з 2022 року - співорганізатором роботи секції «Сучасні тренди менеджменту, маркетингу та публічного управління в контексті євроінтеграції» в рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції», у якій беруть участь науковці, молоді вчені та студенти провідних закладів вищої освіти України. З 2020 р. кафедра маркетингу виступає організатором роботи академічної платформи №2 «Економічні науки» Міжнародної науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищої освіти «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки», що проходила 11-12 05.20р. в НУВГП.
Викладачі кафедри маркетингу приймають активну участь у роботі фахового наукового семінару при ННІНМ. Неодноразово брали участь в складі наукової комісії на Університетському конкурсі студентських наукових робіт «Наука очима молоді». Секція: Економіка та менеджмент; у складі журі обласного етапу Всеукраїнського турніру юних економістів; у складі журі І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг»; у складі журі І та ІІ етапів Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг».
На кафедрі проводяться наукові семінари зі студентами, аспірантами та викладачами за науковою проблематикою кафедри з питань інноваційного маркетингу, маркетингу у сфері туризму, екологічного маркетингу, а також сучасних маркетингово-логістичних підходів до управління діяльністю суб’єктів господарювання.
У 2020 році під науковим консультуванням д.е.н., проф. М.В. Мальчик захищено: 1) дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук Оплачко І.О. на тему «Антикризове управління діяльністю промислових підприємств на основі рефлексивного підходу», подану на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствам (за видами економічної діяльності). 2) дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук Попко О.В. на тему «Експортоорієнтований маркетинг вітчизняних операторів молочного ринку», подану на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
На кафедрі активно ведеться наукова робота зі студентами, які співпрацюють з викладачами кафедри за науковими інтересами. Результатом науково-дослідної роботи є опублікування спільних наукових праць, визначення наукових задач для наступної реалізації у вигляді кваліфікаційних бакалаврських та магістерських робіт. Кращі наукові доробки студентів рекомендуються до опублікування та виступів на наукових конференціях.
© 2025 Національний університет водного господарства та природокористування