Кафедра маркетингу виступає співорганізатором та учасником міжнародних конференцій, круглих столів, бізнес-тренінгів, міжнародних обмінних програм.
Відповідно до укладених Міжнародних угод НУВГП про співпрацю завідувач кафедри маркетингу, професор Мальчик М.В. неодноразово приймала участь в міжнародних обмінних програмах.
У 2018 році професор Мальчик М.В., доценти Попко О.В. і Мартинюк О.В. пройшли міжнародне стажування за програмою «Маркетинг» при Суспільній академії наук (Республіка Польща, Лодзь). У 2016 році старший викладач Коротун О.П. пройшла стажування в Міжнародному інституті інновацій «Наука-Освіта-Розвиток» (Республіка Польща, Варшава).
У 2018 році старший викладач Оплачко І.О. у рамках реалізації проєкту «Visegrad Urban Creativity Clusters Network» (Вишеградський грант №21650010) прийняла участь у експедиції країнами Центральної Європи, з метою навчання та обміну досвідом у сфері креативних індустрій. Студенти кафедри маркетингу Макарчук П., Михасюк В. брали участь у якості волонтерів у реалізації заходів в рамках реалізації цього грантового проєкту.
Студенти та викладачі кафедри маркетингу беруть участь у лекціях, Круглих столах, семінарах, які проводять аналітики, бізнес-тренери та науковці закордонних закладів вищої освіти. Зокрема, студенти Пась А. та Стрельчук К. взяли участь у Міжнародному круглому столі з онлайн-трансляцією «Україна і Білорусь: точки дотику у наукових пошуках студентів» (21.03.18 р.), студент Макарчук П. – був учасником міжнародного семінару «Свідомі засоби масової інформації», організованого Fundacja Sądecka (8-16.09.17, м. Новий Сонч, Республіка Польща).
У 2017 р. Дипломом ІІ ступеня було відзначено студента Клімавічуса Я. за представлення результатів наукових досліджень на ХІ міжнародній молодіжній науково-практичній конференції «Науковий потенціал молоді – майбутньому» (07.04.17).
В 2019 р. команда студентів (Дубіч В., Дубровик І., Макарчук П., Пономаренко А., Трохимчук М.) під науковим керівництвом проф. Мальчик М.В. і ст. викл. кафедри маркетингу Оплачко І.О., брала участь та виборола перемогу в міжнародному конкурсі інноваційних проєктів молодих розробників «PINSK INVEST WEEKEND-13».
У 2020 р. команди студентів спеціальності «Маркетинг» Національного університету водного господарства та природокористування – МРТ» (у складі студентів 4, 5, 6 курсів та аспіранта під керівництвом проф. Мальчик М.В.) та «Рекламні леви» (у складі студентів 2 курсу під керівництвом доц. Мартинюк О.В.) взяли участь та потрапили у шорт-лист міжнародного креативного рекламного турніру (у форматі креатив-баттлу) «Рекламний Полігон». За результатами конкурсу команда "МРТ" виборола гран-прі турніру.
У 2022 р. студентки 2-го курсу спеціальності «Маркетинг» Дарія Ільчук та Катерина Стафійчук в рамках проєкту від Українсько-Польської Ради Обміну Молоді № UKR/2022/W/0084 «Від Дніпра до Одри пливемо та рятуємо» (одним із координаторів якого виступила к.е.н., доц. кафедри маркетингу Ірина Оплачко) пройшли навчання з порятунку на воді та надання першої медичної допомоги (Республіка Польща, м. Слава, 05.09.2022-09.09.2022).
У 2022 р. команда студентів спеціальності «Маркетинг» Національного університету водного господарства та природокористування «Рекламні леви» (Валентина Хомич, Ольга Галайчук, Андрій Смілянець) виборола перемогу у хакатоні креативних індустрій «Town and Gown 2.0: співпраця університету і міста».
© 2025 Національний університет водного господарства та природокористування